۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۴۳۴۰۳۶
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی:

یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد با شعار محتوا محوری برگزار شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به حضور فعالان و تشکل‌های قرآنی مردمی در این نمایشگاه گفت: امیدواریم در نمایشگاه قرآن مشهد 2017 نمایشگاهی باکیفیت بهتر و برنامه‌ریزی مناسب‌تر را برگزار کنیم.
سعید سرابی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سید سعید سرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی شامگاه دوم تیرماه در آیین اختتامیه یازهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد ضمن تقدیر و تشکر از عوامل برگزارکننده نمایشگاه قرآن و عترت مشهد، گفت: امسال مانند سنوات گذشته قبل از برگزاری نمایشگاه خدمت آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی رسیدیم  و برای برگزاری نمایشگاه قرآن باکیفیت مناسب در مشهد از رهنمودهای ایشان بهره بردیم.

وی با بیان این که خوشبختانه استاندار خراسان رضوی نیز به امر فعالیت‌های قرآنی توجه ویژه‌ای دارند، افزود: همچنین تولیت آستان قدس رضوی نیز اهتمام ویژه و خاصی نسبت به فعالیتهای قرآنی داشته‌اند.

سرابی با اشاره به بخش عترت و ولایت یازدهمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت مشهد، عنوان کرد: مسؤولیت این بخش با آستان قدس رضوی بود که خوشبختانه با استقبال بی‌نظیری از سوی عموم مردم مواجه شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: امسال تلاش کردیم مسأله اقتصاد مقاومتی و محور مقاومت که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب قرار دارد را در نمایشگاه عرضه کنیم که خوشبختانه به همت و همکاری سازمان‌های مختلف این امر محقق شد.

وی ادامه داد: در یازدهمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت مشهد شاهد حضور پرشور سازمان‌های گوناگون مانند حوزه‌های علمیه، جامعةالمصطفی(ص) العالمية و جهاد دانشگاهی بودیم که زینت بخش، نمایشگاه شده بودند.

سرابی افزود: در رأس تمام این امور، حضور فعالان، مؤسسات و سازمان‌‌های قرآنی مانند سازمان تبلیغات اسلامی و اداره کل اوقاف و امور خیریه را داشتیم که در یازدهمین گام، جلوه‌های ویژه‌ای را خلق کردند.

وی با اشاره به حضور فعالان و تشکل‌های قرآنی مردمی در این نمایشگاه اضافه کرد: امیدواریم در نمایشگاه قرآن مشهد 2017 نمایشگاهی باکیفیت بهتر و برنامه‌ریزی مناسب‌تر را برگزار کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: خوشبختانه جلسات برگزار شده با تولیت آستان قدس رضوی نیز سبب شد تا این نمایشگاه با محورهای مختلف قرآنی به شیوه بهتری برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با ابراز خرسندی نسبت به همکاری دستگاه‌های مختلف در برگزاری این نمایشگاه افزود: این نمایشگاه با شعار محتوا محوری برگزار شد و موضوعاتی همچون اقتصاد مقاومتی و محور مقاومت که مورد تأکید مقام معظم رهبری است در آن موردتوجه قرار گرفت./203/934/ب1

ارسال نظرات