۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۴۳۵۷۵۳
آیت الله سلیمانی:

امنیت اسرائیل در ناامنی خاورمیانه نهفته است

امام جمعه شهرستان زاهدان گفت: رژیم صهیونیستی با راه‌اندازی گروه‌های تکفیری و برپایی فتنه در دنیای اسلام، قوای مخالفان خود را تضعیف و امنیت خود را تضمین می‌کند، زیرا امنیت اسرائیل در ناامنی خاورمیانه است.
سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه شهرستان زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه 11 تیرماه، گفت: امام خمینی(ره) توجه ویژه‌ای به مسأله فلسطین داشتند و فرمودند فلسطین، مسأله اول جهان اسلام است، از این رو نباید هیچ موضوعی آن را به حاشیه بکشاند.

 

وی اظهار کرد: یکی از دلایل عمده ناامنی و ناآرامی در منطقه خاورمیانه که با مدیریت رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد، این است که توجه جهان اسلام و افکار عمومی از قضیه فلسطین منحرف شود.

 

امام جمعه شهرستان زاهدان افزود: وقتی دولت‌های اسلامی درگیر بحران‌ها و فتنه‌های قومی و مذهبی باشند، رژیم صهیونیستی با آرامش خاطر و در امنیت کامل، به اشغال سرزمین فلسطین ادامه می‌دهد.

 

وی بیان کرد: امروزه می‌بینیم که زیرساخت‌های کشورهای اسلامی از جمله در عراق، سوریه و یمن به دست خود مسلمانان تخریب می‌شود و نیروهای مقاومت و ضد صهیونیستی به جای مقابله با اسرائیل، باید قوای خود را صرف نبرد با مسلمانان افراطی و خودفروخته کنند.

 

آیت‌الله سلیمانی با انتقاد از عملکرد سازمان‌های بین‌المللی، عنوان کرد: از سازمان مللی که رژیم آل سعود را که هنوز جنایات آن در یمن و سایر کشورهای اسلامی ادامه دارد، از لیست سیاه ناقضان حقوق بشر خارج می‌کند، نباید توقع دادرسی به مردم مظلوم فلسطین را داشت.

 

وی ادامه داد: ملت ایران جلوتر از همه ملت‌های دیگر، در مقابل دنیای استکبار و جنایات صهیونیست‌ها ایستاده است و این حضور پر شور هر ساله در راهپیمایی روز جهانی قدس، گواهی بر این مدعا است.

 

نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان در پایان اظهار کرد: تا زمانی که ظلم و جور وجود داشته باشد، فریاد عدالت‌خواهی و ظلم ستیزی مردم ایران هم بلند است؛ امروز ملت ایران به جهانیان ثابت کرد، فلسطین همیشه مسأله اول جهان اسلام بوده و خواهد بود./831/201/ب2

ارسال نظرات