۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۴۴۷۱۱۴

تجلیل نماینده ولی فقیه در استان البرز از بانوی مدال آور المپیکی

نماینده ولی فقیه در استان البرز از خانم کیمیا علیزاده بانوی البرزی دارنده‌ برنز تکواندو بانوان جهان در مسابقات المپیک ریو تقدیر و او را «دختر خوب البرز» نامید.
تقدیر نماینده ولی فقیه در استان البرز از خانم کیمیا علیزاده

به گزارش خبرگزاری رسا، خانم کیمیا علیزاده، بانوی البرزی دارنده‌ برنز تکواندو بانوان جهان در مسابقات المپیک ریو، با همراهی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و رییس هیأت تکواندو استان، ظهر امروز با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با حجت الاسلام والمسلمین سید محمدمهدی حسینی همدانی دیدار و گفت و گو کرد.

امام ‌جمعه کرج، در این جلسه از تلاش‌های این بانوی ورزشکار البرزی در مسابقات المپیک و برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی در این مسابقات به ‌عنوان یک بانوی ورزشکار محجبه، با اهدای یک جلد قرآن نفیس با مقدمه‌ای به دست خط خود و یک تابلو فرش دستباف، تقدیر کرده و از او به عنوان «دختر خوب البرز» یاد کرد.

 

دست نوشته روی قرآن هدیه شده به کیمیا علیزاده به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

سرکار خانم کیمیا علیزاده

حضور مقتدرانه «دختر خوب البرز» در نقش‌آفرینی عرصه‌های بین‌المللی و دریافت اولین مدال قهرمانی یک بانوی ایرانی در مسابقات المپیک که با رعایت شئونات اسلامی، درایت یک زن نجیب و فهیم میهن اسلامی را به رخ جهان کشیدید را به شما و خانواده محترم و جامعه شریف و باحیای ورزش بانوان کشور تبریک و تهنیت گفته، توفیقات روزافزون جنابعالی و دیگر ورزشکاران عزیز استان سرافراز البرز را از درگاه حضرت احدیت(جل‌جلاله) مسألت دارم./907/102/ب2

ارسال نظرات