۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۴۵۲۸۲۶
فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی:

حقوق انسان در سایه امر به معروف و نهی از منکر تأمین می‌شود

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه حقوق انسان در سایه امر به معروف و نهی از منکر تأمین می‌شود، گفت: انسان برای رسیدن به خدا باید در مسیر کمال حرکت کند.
قاسمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، سرهنگ علی قاسمی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ظهر امروز در همایش «همه مسؤولیم»، اظهار داشت: تمام اقشار و آحاد جامعه چه دارای مسؤولیت باشند و چه دارای مسؤولیت نباشند در برابر دین و اسلام مسؤولیت دارند.

وی با اشاره به اینکه  معیار معروف حق است و باید فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه جاری شود، گفت: امر به معروف و نهی از منکر فضای امنی را در جامعه به وجود می‌آورد و دین ما در اثر امر به معروف و نهی از منکر استوار و مشکلات جامعه رفع می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه همگانی خواند و افزود: امر به معروف و نهی از منکر سنت پیامبران بوده است، در تاریخ سراغ نداریم که پیامبری امر به معروف و نهی ازمنکر نکرده باشد.

سرهنگ قاسمی تصریح کرد: تمام اساتید و حوزویان باید تلاش کنند انسان صالح تربیت کنند و انسان صالح نیز باید عمل صالح انجام دهند، انسان صالح باید دو اصل امر به معروف و نهی از منکر را در سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه حقوق انسان در سایه امر به معروف و نهی از منکر تأمین می‌شود، ادامه داد: انسان برای رسیدن به خدا باید در مسیر کمال حرکت کند، منکر مایه شقاوت، بدبختی و عدم رسیدن به خدا است، انسان‌های شقی مروج منکر  و انسان‌های سعادتمند امربه معروف و نهی از منکر می‌کنند و در مقابل منکر ایستادگی می‌کنند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه معروف به معنای حق و منکر به معنای باطل است، خاطرنشان کرد: باطل رفتنی و ناپایدار و محکوم به شکست است، باطل ممکن است به طور موقت جولان دهد اما به طور یقین نابود و حق در مقابل باطل پیروز است./880/202/ب2

ارسال نظرات