۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۴۵۶۱۳۳
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

ایران مقتدر و پویا در گرو تربیت هدفمند نسل جوان است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ایران مقتدر و پویا و دستیابی به اهداف کلان ترسیم شده نظام جمهوری اسلامی ایران، در گرو تربیت هدفمند و سرمایه گذاری بر نسل جوان کشور است.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در جمع دانش آموزان دبیرستان پسرانه شهید رجایی اراک افزود: تعلیم و تربیت نسل جوان و نوجوان کشور سرمایه اصلی نظام است و باید با به کار گیری همه ظرفیت ها نیروی انسانی متعهد، کارآمد و مسئول را برای پیشبرد اهداف نظام تربیت کرد.

وی اظهار کرد: نسل جوان باید بیش از گذشته قدر خود را بدانند و با روحیه امید بخش و پرنشاط با کسب تخصص و مهارت برای آبادانی بیشتر ایران اسلامی تلاش کنند.

امام جمعه اراک گفت: هر آنچه نسل جوان امروز کسب می کند اندوخته و تجربه برای آینده است و از این حیث مراحل تعلیم و تربیت حائز اهمیت ویژه است.

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر مهارت علمی و شغلی برای جوانان در کنار مفاهیم تئوری، افزود: رشته های کار و دانش و فنی تخصصی برای تولید کیفی و خودکفایی صنعتی کشور ضروری وتاثیرگذار هستند.

وی توضیح داد: از مهمترین مشکلات صنعت استان ضهف در آموزش تجربی و مهارتی است که باعث شده تراکم جمعیت فاقد مهارت در واحدهای تولید بالا برود و متقاضیان کار بدون مهارت های شغلی به دغدغه مسئولان تبدیل شود.

وی اظهار کرد: کشور به سرمایه جوانان بانشاط و دارای انگیزه نیاز دارد تا کارهای زمین مانده را به نتیجه برساند و درابعاد مختلف توسعه و خودکفایی کشور را رقم بزند.

به گزارش رسا، 227 هزار نفر دانش آموز در استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند./101/842/ب1

ارسال نظرات