۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۴۵۹۰۸۱
نایب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین خبرداد؛

برگزاری مراسم بزرگداشت سردار شهید همدانی در قم

نایب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین از برگزاری مراسم بزرگداشت سردار شهید همدانی در قم خبر داد و گفت: همایش اولین سالگرد حبیب سپاه اسلام سردار شهید حاج حسین همدانی که به عنوان مستشار سپاه قدس در سوریه حضور داشت در قم برگزار می شود.
سید جلال رضوی مهر و سردار همدانی سید جلال رضوی مهر و سردار همدانی سید جلال رضوی مهر و سردار همدانی

حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر، نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا‌ با اشاره به مراسم بزرگداشت سردار همدانی در قم گفت: همایش  اولین سالگرد حبیب سپاه اسلام سردار شهید حاج حسین همدانی که به عنوان مستشار سپاه قدس در سوریه حضور داشت در قم برگزار می شود.

نایب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین خاطرنشان کرد: این شهید هر ساله به قم می آمدند و در محافل طلاب حضور داشتند و به تبیین مواضع انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی می پرداختند و طلاب را آگاه می کردند.

استاد سطح عالی حوزه علمیه قم افزود: روز پنجشنبه 13 آبان ماه مراسمی به عنوان بزرگداشت سردار همدانی در سالن اجتماعات جامعه مدرسین قم برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام رضوی مهر اظهار داشت: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام طیبی فر فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) و سخنرانی سردار مهدی فرجی فرمانده لشگر انصار الحسین(ع) به همراه مداحی ساعت 16 برگزار خواهد شد.

مشاور سازمان اوقاف در حوزه‌های علمیه افزود: همچنین از کتاب حلب به وقت16 در این مراسم رونمایی و به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.

حجت‌الاسلام رضوی مهر به دعوت به شرکت در این مراسم اشاره کرد و گفت: این مراسم برای عموم مردم انقلابی آزاد است همه اقشار مختلف می توانند در این مراسم شرکت کنند.

وی به نقش سردار همدانی در مبارزه با امریکا اشاره کرد و گفت: کسی که مصداق بارز شعار مرگ بر آمریکا را تحقق بخشید و آن را در عمل به عرصه نمایش گذاشت سردار همدانی بود./978/302/ب3

ارسال نظرات