۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۴۶۷۷۳۹
عضو هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین خبر داد؛

دیدار طلاب و فضلای همدانی با آیت الله نوری همدانی

حجت الاسلام رضوی مهر با بیان اینکه سیره طلاب و فضلای حوزه علمیه قم این است که در اعیاد و میلاد ائمه(ع) به رسم شاد باش و بشارت دهی به محضر بزرگان می روند گفت: طلاب فضلای همدانی مقیم حوزه علمیه قم هم با توجه به افتتاح دفتر جدید حضرت آیت الله نوری همدانی واقع در صفائیه، جنب مسجد رفعت روز شنبه به این مکان خواهند رفت.
رضوی مهر

حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ابراز داشت: سیره طلاب و فضلای حوزه علمیه قم این است که در اعیاد و میلاد ائمه(ع) به رسم شاد باش و بشارت دهی به محضر بزرگان می روند تا از سخنان و راهنمایی ایشان بهره مند شوند.

عضو هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: طلاب فضلای همدانی مقیم حوزه علمیه قم هم با توجه به افتتاح دفتر جدید حضرت آیت الله نوری همدانی واقع در صفائیه، جنب مسجد رفعت روز شنبه به این مکان خواهند رفت.

مشاور سازمان اوقاف در امور حوزه های علمیه عنوان کرد: همانند قطرهای باران به هم پیوندخورده و اقیانوسی مواج و هم صدا را برای پشتبانی از نظام جمهوری اسلامی به وجود خواهیم آورد.

وی با بیان اینکه باید بدانیم مبعث پیامبر(ص) و میلاد امام صادق(ع) هر دو می تواند در کشور ما انبعاث روز خداوند ایجاد کند، گفت: از این باب خدا را شاکر هستیم که یاد و خاطره عزیزان معصومی مثل پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) ایجاد خط دهی، جریان شناسی و معیار و شاخصه است برای یک انسان که راه کمال را طی کند که از بندگی بیرون آید و به بندگی خداوند بار دیگر در آید./875/302/ب3

ارسال نظرات