۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۴۷۲۳۹۶
معاون فرهنگی حوز های علمیه خواهران لرستان:

جشنواره قرآن و عترت حوزه های علمیه خواهران لرستان در حال برگزاری است

معاون فرهنگی حوز های علمیه خواهران لرستان گفت: مرحله استانی جشنواره قرآن و عترت حوزه های علمیه خواهران لرستان با شرکت 23 نفر از طلاب استان در حال برگزاری است.
قرآن و عترت

سمیه عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برگزاری جشنواره قرآنی استانی در حوزه های علمیه لرستان بیان داشت: این جشنواره به میزبانی مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) دورود برای مدارس شرق و فاطمیه(س) خرم آباد برای مدارس غرب استان برگزار شد.

وی با اشاره به شرکت 23 نفر از طلاب خواهر لرستان در مرحله استانی جشنواره قرآنی، افزود: با توجه به ارزیابی داوران بیشتر شرکت کنندگان به مرحله کشوری راه می یابند.

عزیزی با یادآوری به اینکه مرحله کشوری اسفندماه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: 20 دی ماه جاری نتایج مرحله استانی جشنواره قرآنی اعلام خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در مرحله استانی جشنواره قرآنی حوزه های علمیه خواهران بخش قرائت، ترتیل و تحقیق برگزار شده است، بیان داشت: بخش حفظ موضوعی، تفسیر و نهج البلاغه هم اکنون در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان افزود: بخش پژوهشی، آثار ادبی و هنری جشنواره قرآنی حوزه از دیگر بخشهای این جشنواره بوده که در حال برگزاری است.

وی هدف از برگزاری جشنواره قرانی را استمرار بخشیدن به فعالیتهای قرآنی و شکوفایی استعداد قرآنی طلاب عنوان کرد.

عزیزی بیان داشت: ترویج فرهنگ قرآن و عترت و گسترش فعالیتهای علمی و ادبی و هنری طلاب از دیگر اهداف برگزاری جشنواره قرآن و عترت است./9459/303/ب2

ارسال نظرات