۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۴۷۸۰۲۶
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

سکوت کردن علما در برابر جاهلان از مهم‌‌ترین مشکلات جهان اسلام است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه علمای اسلام و فضلا سنگرهای خود را حفظ کنند، گفت: سکوت کردن علما و فضلا در برابر جاهلان و نااهلان که انواع و اقسام جنایت ها را انجام می دهند یکی از مهم ترین مشکلات جهان اسلام است.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در همایش «همگرایی علمای اسلام در برابر خطرات تکفیر» که در سالن غدیر بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اهداف مهم دشمنان و گروه های تکفیری تضعیف اسلام و بیداری اسلامی است که علما و فضلا در خنثی کردن توطئه های دشمنان نقش بسیار مهمی می توانند داشته باشند.

وی با بیان اینکه علمای اسلام و فضلا سنگرهای خود را حفظ کنند، گفت: سکوت کردن علما و فضلا در برابر جاهلان و نااهلان که انواع و اقسام جنایت ها را انجام می دهند یکی از مهم ترین مشکلات جهان اسلام است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: بزرگان و علما نباید اجازه دهند جاهلان و نااهلان سکاندار امورات مختلف کشور شوند و به مسائل مختلف ورود کنند، روحانیان باید به صورت قاطع در مقابل این موضوعات جبهه گیری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی توحید را دارای 3 مرحله ذاتی، صفاتی و عملی دانست و تصریح کرد: یکی از فلسفه های خلقت انسان سیر به کمال و سیر الی الله است که باید با عبادت و بندگی خدا به آن رسید.

وی ادامه داد: فلسفه وجودی انسان عبادت خدا است، عبادت کردن تنها به نماز خواندن و روزه گرفتن نیست بلکه هر عملی که در آن قصد قربت باشد عبادت محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و آمریکا در تلاش است تا بیداری که در جهان اسلام شکل گرفته را با نفاق پنهان کنند، اما علمای دینی نیز باید دشمنان در رسیدن به اهداف خود ناامید کنند و با ایجاد وحدت و اتحاد توطئه های دیگر دشمنان را خنثی کنند./202/880/ب1

ارسال نظرات