۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۴۷۹۰۹۰

مراسم اختتاميه جشنواره پرچم برگزار می شود

آيين اختتاميه نخستين جشنواره پرچم ۲۱ بهمن ماه همزمان با سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران برگزار مي‌شود.
رفعتی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم، مجيد رفيعي با اشاره به برگزاری جشنواره پرچم همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: در اين مراسم، ضمن اعلام نتايج داوري جشنواره پرچم و معرفي برگزيدگان و منتخبين، جوايز برگزيدگان اهدا خواهد شد.

مديرعامل سازمان فرهنگي هنري ورزشي شهرداري قم با تاكيد بر اهميت زمان و كيفيت برگزاري مراسم اختتاميه گفت:  با توجه به موضوع جشنواره و برگزاري آن در سطح استاني، تعداد زياد آثار رسيده و كيفيت ممتاز آثار، در نظر بود كه اختتاميه جشنواره به‌گونه‌اي  برگزار شود كه در شأن پرچم و مقام اساتيد و هنرمندان شركت‌كننده باشد.

وي با بيان اينكه موضوع پرچم براي طراحي نقاشي كودك و نوجوان بسيار دشوار است، افزود: با اين وجود، ميزان استقبال بسيار بيشتر از تصور ما بود. انتظار اين همه شركت‌كننده را با توجه به محدوديت‌هاي اطلاع‌رساني و زمان برگزاري جشنواره نداشتيم. بنابر اين براي پاسخگويي شايسته به شركت‌كنندگان عزيز و برگزاري اختتاميه‌اي در شأن مردم استان عزيزمان، همزماني با سالروز پيروزي انقلاب اسلامي را براي برگزاري اختتاميه اين جشنواره انتخاب كرده ايم.

مديرعامل سازمان فرهنگي هنري ورزشي شهرداري قم اظهار كرد: جشنواره پرچم درنخستين دوره برگزاري خود تلاش كرد فضايي فراهم كند كه هم خردسالان و هم دانش آموزان نوجوان به اين موضوع توجه كنند.

رفيعي با اشاره به ارسال بيش از ۸ هزار اثر به دبيرخانه اين جشنواره گفت: با توجه به وسعت تعداد مخاطبان و احساس تعلق عموم كودكان و نوجوانان، اعم از دختر و پسر به موضوع جشنواره، لازم است پايان آن نيز به‌گونه‌اي باشد كه رضايت شركت كنندگان و مخاطبين را تامين كند.

وي افزود: مراسم اختتاميه اين جشنواره روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح در سالن همايشهاي شهرداري قم برگزار ميگردد. /872/د102/ی

ارسال نظرات