۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱
کد خبر: ۴۷۹۹۳۲
مدیر حوزه ریاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور تشریح کرد؛

علل دشمنی مستمر دشمنان با انقلاب اسلامی

حجت الاسلام طباطبایی نسب، الهی و مردمی بودن، رهبری مقتدر و تأثیرگذاری جمهوری اسلامی در معادلات جهانی را عوامل مهم دشمنی استکبار با ایران دانست و گفت: امروز انقلاب ایران مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است.
 حجت الاسلام سید محمدرضا طباطبایی نسب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سید محمدرضا طباطبایی نسب، مدیر حوزه ریاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، امشب در مراسم جشن انقلاب و تجلیل از خانواده معظم شهید عبدالحسین یوسفیان از شهدای مدافع حرم که در مسجد جامع وزوان برگزار شد، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند بهترین راه استکبارستیزی خدمت به مردم شهیدپرور ایران است.

مدیر حوزه ریاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به استمرار دشمنی دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون، ادامه داد: رییس جمهور جدید آمریکا یک دیوانه واقعی است و مجموعه دشمنان احمق ما را کامل کرده است، امام باقر(ع) فرمودند «خداوند دشمنان ما را احمق آفرید» ، اولین علت دشمنی دشمنان الهی و دینی بودن و انقلاب و اسلام محور بودن آن است.

آمریکا، هراسی از اسلام آل سعود و آل خلیفه و اردوغان ندارد

وی افزود: آمریکا از اسلام آل سعود و آل خلیفه و سایر کشورهای مرتجع منطقه که ترسی ندارد، آمریکا هیچ گونه هراسی از اسلام رجب طیب اردوغان به دلش راه نمی دهد، امام اسلام در جمهوری اسلامی ایران آمریکایی ها را به شدت ترسانده است، دشمن امروز به دنبال نابود کردن ساختارهای اسلامی است.

حجت الاسلام طباطبایی نسب اظهار داشت: از جمله اهداف مهم دشمنان از دیرباز تضعیف اعتقادات مذهبی مردم بوده است، برای این منظور انگلیسی ها بهاییت را در ایران ایجاد کردند، بهاییت در واقع یک حزب سیاسی است که همه حقوق مسلم اسلامی را زیر پا گذاشته است و اساساً بهاییت دین نیست، امروز هم دشمن از هیچ تلاشی برای دور کردن جوانان ما از اسلام و قرآن فروگذار نمی کند.

کارشناس مذهبی ابراز داشت: امروز صدها شبکه تلویزیونی ماهواره ای برای سست کردن بنیان های اعتقادی مردم ایران تلاش می کنند، کنگره آمریکا علناً برای این منظور بودجه سالانه اختصاص می دهد و هر سال هم این بودجه ها را افزایش می دهد، آن ها با اساس وجود اسلام ناب محمدی در کشور ما مخالف هستند و علت اصلی دشمنی آن ها با ما اسلامی است که با منافع آن ها در تضاد است.

 جمهوری اسلامی مردمی ترین نظام جهان است/ بان کی مون رهبر انقلاب را رهبر جهان اسلام خطاب می کند

وی افزود: دومین عامل دشمنی نظام سلطه با ما مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی است، کشوری را در دنیا پیدا نمی کنید که برابر با سال های تأسیس آن انتخابات آزاد در آن برگزار شده باشد، از جوانان می خواهم که بروید در میان همه کشورها جستجو کنید، مطمئن باشید کشوری دموکرات تر از جمهوری اسلامی ایران پیدا نخواهید کرد، در ایران مردم رییس جمهور و نمایندگان مجلس و حتی رهبر کشور را با یک واسطه انتخاب می کنند.

حجت الاسلام طباطبایی نسب ‏بیان داشت: اوباما تنها با رأی 25 درصد واجدان شرایط رییس جمهور آمریکا شد، ترامپ هم در انتخاباتی پیروز شد که تنها 28 درصد از واجدان شرایط در آن شرکت کرده بودند، دشمن نتوانست مردم را از انقلاب جدا کند، امروز مسؤولان باید همه توان خود را برای خدمت به این مردم به کار گیرند، حل مشکلات مردم دغدغه مقام معظم رهبری است.

مدیر حوزه ریاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور اظهار داشت: سومین عامل دشمنی استکبار با ایران وجود رهبری عالم و فرزانه در رأس انقلاب است، در مجموع 150 کشور در دنیا هیچ رهبری مانند رهبر جمهوری اسلامی وجود ندارد، اکثر رؤسای کشورها فاسد هستند، امام رهبر ما یک عالم شجاع است مه همه دنیا را تحت تأثیر خود قرار می دهد، دنیا تحت تأثیر فرمایشات اخیر رهبری در خصوص تشکر از ترامپ است.

وی ادامه داد: چند وقت پیش پوتین که هیچ کشوری را در دنیا تحویل نمی گیرد بعد از ملاقات با رهبر معظم انقلاب و گرفتن مشورت از ایشان در مسائل مهم جهانی، می گوید نمی توانم از رهبر ایران دل بکنم و گویی با مسیح دیدار داشته ام، اخیراً بان کی مون دبیر کل سازمان ملل در دیدار با رهبر انقلاب، رهبر ایران را رهبر همه جهان اسلام خطاب می کند.

امروز انقلاب ایران مرزهای جغرافیایی را درنوردیده‏ است

حجت الاسلام طباطبایی نسب ‏تصریح کرد: اتاق فکر کنگره آمریکا برای تنظیم سیاست هایش صبر می کند تا سخنرانی رهبر انقلاب ایران در آغاز سال شمسی در مشهد برگزار شود و تا بر اساس آن صحبت ها مواضع و برنامه های آمریکا در جهان را طرح ریزی کنند، اینکه می بینید با یک نماد رنگی کشورهای مختلف یک شبه به هم می ریزد این به دلیل سست و ضعیف بودن رهبر آن کشورها است، در فتنه 88 دشمن می خواست کودتا و انقلاب مخملی در ایران راه بیندازد که تدابیر رهبری مانع آن شد، امروز بصیرترین، عالم ترین، مقتدرترین و شجاع ترین فرد در جمهوری اسلامی رهبر انقلاب است.

مدیر حوزه ریاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور ‏اظهار داشت: نفوذ و گسترش فکر انقلاب اسلامی و بیداری مردم جهان به واسطه انقلاب اسلامی عامل مهم دیگر برای دشمنی استکبار با ایران است، امروز انقلاب ایران مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و تا بیخ گوش اسراییل در بعلبک لبنان پیشروی کرده است.

وی ابراز داشت: امروز جمهوری اسلامی در کنار مردم مظلوم سوریه و عراق و یمن و شیعیان ستم دیده بحرین قرار دارد، امروز خدمات جمهوری اسلامی به مسلمانان جهان خود را در نیجریه و در قامت مجاهد نستوه شیخ زکزاکی و در حمایت از شیعیان نیجریه نشان می دهد، فرمانده داعش اعتراف می کند که تنها کسی که توانست آن ها را از سامرا بیرون کند فرمانده سپاه قدس ایران یعنی سرلشکر قاسم سلیمانی بود، امروز مجاهدین یمنی با موشک هایی با برد بیش از 700 کیلومتر نقاط حساس عربستان را هدف قرار می دهند.

فضای مجازی قتلگاه جوانان کشور شده است

حجت الاسلام طباطبایی نسب ‏بیان داشت: دشمن می خواهد با فاسد کردن جوانان سرعت پیشرفت علمی و جهانی جمهوری اسلامی را کاهش دهد، دشمن می داند جوانی که گرفتار فساد اخلاقی و سرگرمی های مضر می شود دیگر نمی تواند با قدرت در صحنه علمی و سیاسی و اجتماعی وارد شود و اگر جوانان ما نسبت به مسائل مهم کشور بی تفاوت شوند؛ دشمن به هدف خود رسیده است.

مدیر حوزه ریاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور ‏گفت: امروز به تعبیر رهبر انقلاب فضای مجازی قتلگاه جوانان کشور شده است، متأسفانه والدین بالاترین مدل گوشی هوشمند را در اختیار کودک و نوجوان خود قرار می دهند و بدون اینکه نظارتی داشته باشند یا در این زمینه آموزشی به فرزند خود داده باشند، با دست خود ‏امکان ارتباط او با همه شبکه های اجتماعی سرشار از مفاهیم و محتوای فاسد را فراهم می کنند. /869/201/ب1

 

 

 

ارسال نظرات