۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲
کد خبر: ۴۸۱۵۳۵
قائم مقام شهردار قم:

شهرداري از ايده‌هاي جديد سرمايه‌گذاري استقبال مي‌كند

قائم مقام شهردار قم در حوزه سرمايه گذاري گفت: در شرايط فعلي ايده‌هاي جديد حرف اول را مي‌زند و اين بخش مهم‌تر از سرمايه‌ است هرچند از نقش سرمايه نمی توان غافل شد.
قائم مقام شهردار قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمدرضا معرفت با اشاره به حيطه فعاليت‌هاي حوزه سرمايه‌گذاري شهرداري قم، اظهار كرد: حوزه سرمايه گذاري شهرداري، مديريت مشاركت‌هاي بخش خصوصي را شامل مي‌شود و هر نوع قراردادي كه براي شهرداري تامين منافع و سود را به دنبال داشته باشد به حوزه سرمايه‌گذاري مرتبط است.

قائم مقام شهردار قم در حوزه سرمايه گذاري با بيان اينكه بيشتر در حوزه مشاركت در ساخت يا سرمايه‌گذاري در حوزه خدمات عمومي فعاليت مي‌كنيم افزود: مخاطب اصلي ما شهروندان هستند و در حوزه مشاركت در ساختمان‌هاي تجاري، مسكوني، اقامتي و... با مردم فعال هستيم.

معرفت با اشاره به شرايط ركود در كشور، گفت: در شرايط فعلي ايده‌هاي جديد و نو حرف اول را مي‌زند و اين بخش مهم‌تر از سرمايه‌ است البته نمي‌توان از نقش سرمايه نيز غافل بود و شهرداري از ايده‌هاي جديد سرمايه‌گذاري استقبال مي‌كند.

وي با اشاره به ظرفيت‌هاي ويژه شهر قم در حوزه سرمايه‌گذاري، بيان كرد: بسياري از كارشناسان اقتصادي نسبت به استعدادهاي سرمايه گذاري قم خصوصا در حوزه گردشگري تاكيد كرده‌اند.

قائم مقام شهردار قم در حوزه سرمايه گذاري با تاكيد بر اينكه به دنبال زمينه‌سازي و افزايش مدت زمان اقامت در شهر قم هستيم، گفت: يكي از اين برنامه‌ها ايجاد مراكز تفريحي و گردشگري است و به همين دليل پروژه‌هاي زيادي را در اين بخش تعريف كرده‌ايم.

معرفت تصريح كرد: به دليل اينكه شهرداري و دولت امكان سرمايه‌گذاري و صرف هزينه‌ها در اين بخش را ندارند، استفاده از ظرفيت بخش خصوصي و مشاركت‌هاي مردمي در دستور كار شهرداري است./872/102/ی

ارسال نظرات