۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۴۸۲۱۲۲
قائم مقام شهرداری قم:

شهرداري قم از اردوهاي راهيان نور حمايت مي‌كند

قائم مقام شهردار قم از اهتمام مديران شهرداري نسبت به پيشبرد اهداف فرهنگي در استان ياد كرد و گفت: شهرداري همانند سال‌هاي گذشته با استفاده از ظرفيت‌هاي خود از برگزاري اردوهاي راهيان نور حمايت مي‌كند.
ستاد  راهیان نور

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابراهيم معتمدي در نشست ستاد راهيان نور استان كه در تالار امام جواد(ع) استانداري برگزار شد، با اشاره به اينكه حركت راهيان نور به عنوان يكي از بزرگ‌ترين برنامه‌هاي فرهنگي كشور مطرح است، اظهار كرد: براي اينكه اين اردوهاي فرهنگي به شيوه گسترده برگزار شود بخش‌هاي مختلف بايد ياري‌رسان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي باشند.

وي با تاكيد بر اينكه شهر قم به عنوان پايگاه ترويج آموزه‌هاي انقلاب اسلامي بايد در فعاليت‌هاي مختلف فرهنگي كشور پيشتاز باشد، اضافه كرد: شهرداري قم در راستاي رسيدن به اين هدف تلاش‌هاي لازم را به صورت جدي دنبال مي‌كند.

معتمدي راهيان نور را فرصتي مناسبي براي انتقال آموزه‌هاي دفاع مقدس به نسل جوان انقلاب اسلامي دانست و تصريح كرد: جوانان و نوجوانان با حضور در مناطق عملياتي مي‌توانند نسبت به فرهنگ ايثار و شهادت آشنايي مطلوبي پيدا كنند.

وي از اهتمام مديران شهرداري قم نسبت به پيشبرد اهداف فرهنگي در استان ياد كرد و گفت: شهرداري همانند سال‌هاي گذشته با استفاده از ظرفيت‌هاي خود از برگزاري اردوهاي راهيان نور حمايت مي‌كند.

قائم مقام شهردار قم با بيان اينكه اردوهاي راهيان نور فقط به دانش‌آموزان و دانشجويان محدود نمي‌شود، عنوان كرد: اعزام‌هاي خانوادگي با استفاده از خودروهاي شخصي خودشان به سمت مناطق عملياتي اقدام قابل تقديري است كه سبب افزايش استقبال شهروندان از راهيان نور مي‌شود/872/د102/ی

ارسال نظرات