۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۴۸۳۲۷۳
مديرعامل سازمان آتش‌نشاني شهرداری قم خبر داد؛

انجام ۳۵ عمليات آتش‌نشاني در ۴۸ ساعت گذشته

مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم از انجام ۳۵ عمليات آتش‌نشاني در شهر در دو روز گذشته خبر داد.
مدیرعامل آتش نشانی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس جعفري با اشاره به عمليات‌هاي آتش‌نشاني انجام شده در ۴۸ ساعت گذشته اظهار كرد: در دو روز گذشته بالغ بر ۳۵ عمليات آتش‌نشاني در سطح شهر قم انجام شده و مردم با ارتباط با سامانه ۱۲۵ حوادث و مشكلات را اطلاع رساني كرده‌اند.

وي با بيان اينكه عمليات‌هاي آتش‌نشاني شامل عمليات نجات، ايمن‌سازي و اطفاي حريق است افزود: در اين مدت ۱۲ حريق توسط نيروهاي آتش‌نشاني در شهر قم اطفا شده است.

مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم اضافه كرد: اين عمليات‌ها شامل رفع حريق سه مورد منزل، پنج مورد ضايعات، دو واحد تجاري، يك درخت و فضاي سبز و... بوده است.

وي با بيان اينكه در دو روز گذشته ۶ عمليات نجات انجام شده است خاطرنشان كرد: نجات دو نفر از داخل آسانسور، رفع سه مورد محبوسي داخل منزل و يك مورد محبوسي داخل خودرو از اين موارد است.

جعفري انجام ۱۳ عمليات ايمن‌سازي را مورد توجه قرار داد و تصريح كرد: چهار مورد بازگشايي درب خودرو، ايمن‌سازي كنتور برق، ايمن‌سازي يك تير برق، ايمن‌سازي يك مورد آبگرمكن و... از جمله عمليات هاي ايمن سازي انجام شده در سطح شهر در دو روز گذشته است./872/د102/ی

ارسال نظرات