۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۴۸۴۶۲۴
مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني:

ايمني مدارس اسكان بايد به صورت ويژه پيگيري شود

مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم گفت: با توجه به اينكه تعداد بسياري از زائران و مسافران نوروزي در مدارس اسكان خواهند داشت بايد ايمني اين مراكز به صورت ويژه دنبال شود.
مدیرعامل آتش نشانی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس جعفري در نشست هماهنگي امور خدمات شهري شهرداري قم ويژه ايام نوروز كه با حضور مديران استاني در سالن همايش‌هاي شهرداري مركز برگزار شد، با تاكيد بر اينكه امكان برگزاري دوره‌هاي آموزشي براي فرهنگيان و نيروهاي خدماتي مدارس وجود دارد، عنوان كرد: سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم براي تامين امنيت شهروندان و زائران شهر كريمه اهل بيت(ع) از هيچ اقدامي دريغ نمي‌كند.

وي اضافه كرد: احتمال سردي هوا و استفاده از امكانات گرمايشي همانند پيك‌نيك وجود دارد به همين علت بايد ليست مدارس اسكان آموزش و پرورش به سازمان آتش‌نشاني شهرداري قم ارائه و دستورالعملي‌هاي لازم براي رعايت حداقل‌هاي ايمني به مدارس ابلاغ شود.

مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم با اشاره به اينكه ‌سال گذشته در برخي از مدارس حداقل امكانات مورد نياز از جمله كپسول‌هاي آتش‌نشاني هم جود نداشته است، تصريح كرد: اميدواريم امسال با انجام هماهنگي‌هاي لازم در مدارس مشكل خاصي نداشته باشيم.

وي اظهار كرد: با توجه به اينكه تعداد بسياري از زائران و مسافران نوروزي در مدارس اسكان خواهند داشت بايد ايمني اين مراكز به صورت ويژه دنبال شود./872/د102/ی

ارسال نظرات