۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۴۸۵۱۷۷
حجت الاسلام دهنوی مطرح کرد؛

بهره گیری غرب از اینترنت و ماهواره برای از میان بردن ارزش ها

کارشناس مذهبی گفت: اینترنت و ماهواره در اخلاق انسان اثرگذاری بسیاری دارد که غرب از آن برای از بین بردن ارزش ها استفاده می کند.
حجت الاسلام دهنوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام حسین دهنوی، کارشناس مذهبی سیما امشب در اولین جشنواره ملی ایتام که به همت مؤسسه خیریه آبشار عاطفه ها در سالن پیامبر اعظم(ص) آمل، اظهارداشت: کامیابی در ازدواج با شناخت همسران از یکدیگر حاصل می شود که ضرورت دارد مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: شناخت کافی همسران از یکدیگر امری مهم و اساسی است که نیاز می رود اهتمام ارزنده ای به این امر داشته باشیم.

حجت الاسلام دهنوی ادامه داد: زندگی موفق همسران نیازمند شناخت از یکدیگر است که نیاز می شود مورد توجه قرار گیرد و تضادهایی هم وجود دارد باید شناخته شده و مراعات لازم در مورد آن صورت گیرد.

کارشناس مذهبی سیما اظهار داشت: اینترنت و ماهواره در اخلاق انسان اثرگذاری بسیاری دارد که غرب از آن برای از بین بردن ارزش ها استفاده می کند.

سید هادی حسینی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: امروز مهمان شهدای مدافع حرم هستیم که نظام جمهوری اسلامی ایران حاصل خون شهیدان و بزرگان تاریخ به رهبری امام خمینی (ره) شکل گرفت.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در سرزمینی زندگی می کنیم که که ریشه از امامان معصوم و پیامبران دارد، ادامه داد: در این جشن بزرگانی جمع شدند تا از ایتام دلجویی کنند که این مهم نشان از محبت الهی دارد.

حسینی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نگران حال مردم و سفره مردم است، افزود: ما باید مقدمات ظهور امام زمان حضرت مهدی(عج) را فراهم کنیم که همه چشم ها و نگاه ها به سمت امام زمان (عج) است.

وی گفت: ضرورت دارد با همت ملت شریف ایران اسلامی، این سرزمین به جایی برسد که هیچ فقیر و نیازمندی نباشد.

سید حسین احسانی، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آمل اظهار داشت: در طول سال برنامه های متعددی در جهت رسیدگی به امور افرادی که سرپرستی خانوار را دارند صورت می گیرد.

وی ادامه داد: همه ساله در ماه مبارک رمضان جشن های گلریزان با محوریت فرمانداری ویژه آمل و کمک همه عزیزان انجام می شود.

احسانی تصریح کرد: دین مبین اسلام و قرآن کریم توصیه داشته است در جهت رسیدگی به امور ایتام تلاش لازم صورت گیرد.

گفتنی است، اولین جشنواره ملی ایتام با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، جمعی از هنرمندان، بازیگران و ورزشکاران مطرح کشوری، مدیران استانی و شهرستان و جمع کثیری از مردم باشکوه خاصی در سالن پیامبر اعظم(س) آمل برگزار شد./1314/202/ب2

ارسال نظرات