۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۴۸۷۱۲۹

تأكيد استاندار قم بر استفاده از سرمايه هاي اجتماعي جوانان

استاندار قم گفت: خدمات و امکانات فراهم شده برای جوانان متناسب با انرژی، توان و ظرفیت جوانان نیست.
استاندار قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی استانداری قم سید مهدی صادقی استاندار قم در آیین بهره برداری از خانۀ جوان استان قم که با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در محل خانه جوان قم برگزار شد، طی سخنانی با بیان نقش جوانان در تعيين سرنوشت کشور، اظهار کرد: خدمات و امکانات فراهم شده برای جوانان متناسب با انرژی، توان و ظرفیت جوانان نیست.
صادقی با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت های جوانان در عرصه هاي مختلف، افزود: حضور جوانان در قالب گروه های کاری و بهره برداری از استعداد های جمعی، برای توسعه استان ضروری است.
استاندار قم ظرفیت های مناسب فرهنگی، دینی، سیاسی و اجتماعی استان را مورد توجه قرار داد و گفت: آمار سمن های فعال استان نسبت به متوسط کشور، تناسبی با این ظرفیت ها ندارد و بایستی جوانان حضور فعال تری در این عرصه ها داشته باشند.
نماینده عالی دولت در استان با اشاره به افتتاح و بهره برداری از 3 سالن ورزشی در سال آتي ، ادامه داد: جهت تأمین فضای ورزشی مورد نیاز جوانان، احداث 10 سالن ورزشی در قم در برنامه توسعه ورزشی استان گنجانده شده است.
صادقي اضافه كرد: جوانان باید با نقش آفرینی در همه عرصه های کشور، در پویایی فضای اجتماعی و سیاسی کشور تأثیر گذار باشند.
وی همچنین شرايط مناسب کشور در فضای پسا برجام را برای فعالیت های جوانان را مناسب عنوان و اضافه کرد: در مسیر رشد، فعالیت های فرهنگی، جسمی و علمی جوانان برای آینده کشور ضرورت دارد./872/د102/ج

ارسال نظرات