۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۲
کد خبر: ۴۸۸۵۶۱

ديدار نوروزي مديران دستگاه هاي اجرايي با استاندار قم

استاندار قم در ديدار نوروزي با مديران دستگاه هاي اجرايي استان قم بر ضرورت تلاش مضاعف مسؤولان براي تحقق شعار سال تاكيد كرد.
استاندار قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سيد مهدي صادقي استاندار قم در ديدار با مديران دستگاه هاي مختلف سال جديد را به آنها تبريك گفت.
استاندار قم با اشاره به تلاش مجموعه ي مديران استان قم در زمينه هاي مختلف در سال 95، اظهار داشت: نتيجه اين تلاش حركت رو به جلوي استان و بهره برداري از بسياري از طرح هاي اقتصادي و عمراني بود.
صادقي بهره برداري از پروژه هاي مهم مديريت شهري در قم را مورد توجه قرار داد و با بيان اينكه افتتاح اين طرح ها نتيجه ي مشاركت تيمي همه ي دست اندركاران بود افزود: اميدواريم اين روند در سال 96 با سرعت بيشتري ادامه يابد.
نماينده عالي دولت در استان با اشاره به نامگذاري سال جاري به نام اقتصاد مقاومتي توليد و اشتغال از سوي رهبر معظم انقلاب، ايجاد زيرساخت هاي لازم در راستاي بهبود اشتغال و توليد طي سالهاي اخير را در راستاي تحقق شعار امسال بسيار تاثيرگذار دانست و تصريح كرد: در سال جاري با تلاش مضاعف مسئولان مي توانيم به مولفه هاي اقتصادي مورد نظر دست يابيم./872/د102/ی

ارسال نظرات