۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۴۹۰۰۳۵
استاندار لرستان خبر داد؛

واگذاری مسکن مهر به طلاب لرستان

استاندار لرستان از انعقاد قرارداد واگذاری مسکن مهر به طلاب استان خبر داد و گفت: واگذاری واحدهای مسکن مهر به طلاب شهرستانهای خرم آباد، نورآباد و بروجرد در دستور کار قرار دارد.
استاندار لرستان

هوشنگ بازوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مشکلات مسکن از دغدغه های مهم و اصلی طلاب استان است.

وی با اشاره به درخواستها و پیگیری مسأله مسکن طلاب استان لرستان، افزود: رفع دغدغه ها و مشکلات طلاب و روحانیت امری مهم و ضروری است.

بازوند با اشاره به مسائل و مشکلات فرهنگی و اجتماعی، اظهار داشت: برای پرورش طلابی توانمند و موفق برای آینده جامعه باید به مسائل و مشکلات این قشر توجه ویژه شود.

وی در ادامه با بیان اینکه تا پایان شهریور ماه جاری مسکن مهر طلاب استان لرستان واگذار خواهد شد، خاطرنشان کرد: 20 واحد مسکن مهر در اردیبهشت ماه سال جاری به طلاب حوزه علمیه خرم آباد واگذار می شود.

استاندار لرستان عنوان کرد: افزون بر این 20 واحد، قرار واگذاری و تحویل 32 واحد مسکن مهر طلاب شهر خرم آباد نیز تا پایان شهریور ماه تحویل متقاضیان داده می شود.

بازوند با اشاره به واگذاری زمین مسکن مهر به طلاب شهرستان نورآباد، بیان داشت: این زمین تا ماه آینده واگذار می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مقدمات لازم برای تهیه و ساخت زمین مسکن مهر نورآباد فراهم شده است، بیان داشت: مسکن مهر شهرستان نورآباد به 15 طلبه این شهرستان واگذار می شود.

بازوند در ادامه یادآور شد: با همکاری اداره کل مسکن و شهرسازی استان لرستان تا پایان فروردین ماه جاری نیز زمین برای ساخت 15 واحد مسکن مهر طلاب در شهرستان بروجرد واگذار می شود.

وی با بیان اینکه برطرف سازی دغدغه مسکن برای آحاد جامعه در اولویت برنامه های مدیریت ارشد استان لرستان قرار دارد، ابراز کرد: امیدواریم که با ساخت و تحویل واحدهای مسکن مهر بتوان گوشه ای از این مشکلات را برطرف ساخت./9459/302/ب2

ارسال نظرات