۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۴۹۱۵۹۴
شهردار قم مطرح کرد؛

تكميل سير تحول قم در سايه وحدت و هماهنگي

شهردار قم با تاكيد بر نقش همدلي و وحدت در ادامه مسير تحول و رشد قم، گفت: با توجه به فراميني كه در اسلام داريم با همراهي حوزه‌هاي علميه، علما و مسئولان استان مي‌توانيم اقدامات ويژه‌اي را در شهر قم رقم بزنيم
سقائیان نژاد

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدمرتضی سقائيان‌نژاد با تاكيد بر اينكه شهرداري با رفع چالش‌هاي پيش‌روي خود آماده حركت جدي در مسير توسعه و پيشرفت قم است، اظهار كرد: خوشخبتانه با حمايت تمام افراد ذي‌نفوذ شهر از جمله نمايندگان مردم و رئيس مجلس شوراي اسلامي بخشي از بدهي شهرداري به بانك‌ها تهاتر شد.

شهردار قم با تاكيد بر تثبيت بدهي‌هاي دولت به شهرداري قم، گفت: بالاخره با عزم ويژه در استان توانستيم تخصيص دو ساله اين بدهي‌ها را بگيريم.

سقائيان‌نژاد اتمام پروژه‌هاي نيمه تمام شهر را زمينه‌ساز فعال‌سازي سرمايه‌گذاري در شهر دانست و افزود: با تحقق بالاي ۱۰۰ درصدي بودجه سال ۹۶ و اقداماتي كه در شهر صورت گرفت امسال شاهد افزايش اعتماد شهروندان به مجموعه مديريت شهري هستيم.

وي به اقدامات تفريحي، گردشگري، فرهنگي و ورزشي شهرداري در شهر قم اشاره كرد و گفت: پيش‌بيني‌هاي زيادي در بخش‌هاي مختلف داشته‌ايم كه امسال اجرايي مي‌شود.

شهردار قم برنامه شهرداري براي توسعه حمل و نقل عمومي در شهر قم را يادآور شد و خاطرنشان كرد: برنامه هايي براي خريد اتوبوس‌هاي جديدي براي شهر داريم و فاز اول مترو نيز تا پايان امسال به بهره‌برداري مي‌رسد.

سقائيان‌نژاد به تدوين برنامه قم ۱۴۰۰ اشاره كرد و افزود: انسجام لازم براي اينكه بتوانيم در قالب اقتضائات قم حركت كنيم ايجاد شده و هماهنگي خوبي در شهر برقرار است.

وي با تاكيد بر نقش همدلي و وحدت در ادامه مسير تحول و رشد قم بيان كرد: با توجه به فراميني كه در اسلام داريم با همراهي حوزه‌هاي علميه، علما و مسئولان استان مي‌توانيم اقدامات ويژه‌اي را در شهر قم رقم بزنيم.

شهردار قم با اشاره به برنامه شهرداري در توسعه پاركينگ‌هاي شهر، گفت: كلنگ پاركينگ استقلال امسال به زمين زده مي‌شود و پيش‌بيني اجراي پاركينگ طبقاتي در سال جاري داريم.

سقائيان‌نژاد فرهنگ شهروندي را در قم مهم خواند و افزود: در بخش‌هاي مختلف شهروندي از جمله ترافيك، پسماند و... بايد فرهنگ لازم در شهر قم برقرار شود./۸۷۲/د۱۰۲/ج

ارسال نظرات