۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۴۹۲۰۲۲
شهردار قم خبر داد؛

احداث مراكز فرهنگي ورزشي در قم با اولويت مناطق محروم

شهردار قم با تاكيد بر اينكه احداث ۱۴ مركز فرهنگي و ورزشي تحولي در حوزه فرهنگي، ورزشي و تفريحي در شهر قم ايجاد مي‌كند، گفت: اين امكانات در تمام مناطق با اولويت مناطق محروم پيش‌بيني شده است.
سقائیان نژاد

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضیسقائيان‌نژاد به برنامه‌هاي شهرداري در سال ۹۶ اشاره كرد و گفت: براي امسال در حوزه‌هاي مختلف زيست‌محيطي، زيربنايي، فرهنگي، تفريحي و ورزشي و... برنامه‌هاي ويژه‌اي را تدارك ديده‌ايم.

شهردار قم به بودجه ۲ هزار و ۲۰۰ ميليارد توماني شهرداري در سال ۹۶ اشاره كرد و افزود: تمام تلاش ما بر اين است كه تا پايان سال ۹۶ حدود ۵ كيلومتر از خط نخست مترو را راه‌اندازي كنيم.

سقائيان‌نژاد با تاكيد بر اينكه تلاش شهرداري بر آغاز سريع حفاري خط دوم مترو است، بيان كرد: فاينانس دو خط مترو در مراحل انتهايي است و براي آغاز عمليات اجرايي خط دوم مترو نيازمند اتمام روند جابجايي و انتقال دستگاه تي بي ام هستيم كه به محض تكميل اين برنامه، حفاري آغاز خواهد شد.

وي با بيان اينكه ۱۴ مركز فرهنگي و ورزشي در قم كلنگ‌زني مي‌شود، افزود: هشت مورد از اين مراكز براي شهرداري و در هشت منطقه است، يك مورد براي كميته امداد و پنج مورد نيز براي سپاه است كه اقدامات اجرايي را به زودي آغاز خواهند كرد.

شهردار قم با تاكيد بر اينكه اين امكانات تحولي در حوزه فرهنگي، ورزشي و تفريحي در شهر قم ايجاد مي‌كند، تصريح كرد: اين امكانات در تمام مناطق با اولويت مناطق محروم پيش‌بيني شده و امكانات جامعي را از جمله استخر در آنها ديده‌ايم./۸۷۲/د102/ی

ارسال نظرات