۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۱
کد خبر: ۴۹۴۴۷۸
معاون شهردار قم تأکید کرد؛

استفاده از ظرفيت اعياد شعبانيه براي معرفي شهر قم

معاون خدمات شهري و امور اجتماعي شهرداري قم استفاده از ظرفيت اعياد شعبانيه براي معرفي شهر قم را مورد تأكيد قرار داد
سامع معاون شهردار قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم،سيدامير سامع در جلسه ستاد هماهنگي اعياد شعبانيه، با تاكيد بر ضرورت استفاده از فرصت نيمه شعبان براي معرفي ظرفيت‌هاي مختلف شهر قم، خاطرنشان كرد: مي‌توان در اين ايام با توزيع مناسب اقلام اطلاع‌رساني معرفي صحيحي از شهر قم به زائرين و مسافرين داشت.

معاون شهردار قم گفت: در حوزه آذين بندي مسابقه‌اي گذاشته شود و به زيباترين اقدام مردمي در سطح‌هاي كوچك تا گسترده هدايايي اهدا شود تا مردم ترغيب شوند تا اقدام ويژه صورت دهند.

سامع با اشاره به شرايط نامناسب ميدان آل ياسين، گفت: اين ميدان مشكلاتي داشت كه حل شده و با توجه به گستردگي اين ميدان طرح‌هايي براي آن آماده شده است.

وي خاطرنشان كرد: با توجه به طرح‌هايي كه آماده شده و گستردگي بالاي ميدان نياز است كه به صورت فاز به فاز در اجراي پروژه جلو برويم؛ چراكه قريب به ۴۰ ميليارد ريال طرح در اين ميدان تعريف شده است.

معاون خدمات شهري و امور اجتماعي شهرداري قم با تاكيد بر اجراي فضاي سبز اين ميدان، بيان كرد: به سرعت مشخص شود كه در چه فضاهايي نياز به اجراي فضاي سبز است و سريع‌تر اين كار صورت گيرد تا ميدان شكل بهتري به خود بگيرد.

سامع تصريح كرد: سال گذشته اقدامات خوبي در تعيين پاركسوارها و راهنماي زائر صورت گرفت، افزود: سال گذشته با رنگ‌بندي پاركسوارها و شماره گذاري ايستگاه‌ها مردم مشكل كمتري در دسترسي داشتند.

وي افزود: در زمينه كنترل و مديريت پاركسوارها و پاركينگ‌ها نيازمند نيروهاي ويژه هستيم كه بايد در اين زمينه تدابيري انديشيده شود.

معاون خدمات شهري و امور اجتماعي شهرداري قم با تاكيد بر وضعيت توليد پسماند در محدوده مسجد مقدس جمكران، بيان كرد: با توجه به اينكه عمده پسماندها در اين ايام قابل بازيافت و خشك است نياز است با همكاري شركت‌هاي بازيافت اقدام جدي براي جمع‌آوري صورت گيرد./۸۷۲/د۱۰۲/ج

ارسال نظرات