۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۴۹۶۱۶۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس:

تفسیر فرقه گرا از قرآن، تهدیدی جدی برای جهان اسلام است

حجت‌الاسلام والمسلمین مهرابی تفسیر فرقه گرا از قرآن را تهدیدی جدی برای جهان اسلام دانست و گفت: نگاه سکولار به قرآن از جمله آسیب‌هایی است که باید با آن مقابله شود.
حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی

به گزارش خبرگزاری رسا از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس، حجت‌الاسلام محمد صادق مهرابی ۱۶ اردیبهشت ماه در نشست مدیران تشکل های قرآنی در شیراز گفت: تفسیر فرقه گرا از قرآن، تهدیدی جدی برای جهان اسلام است و نیاز امروز مسلمانان حفظ وحدت و تفسیر های تقریب گرا از قرآن و مفاهیم آن است.

حجت‌الاسلام مهرابی تصریح کرد: باید توجه ویژه‌ای به مفاهیم قرآنی داشته باشیم، نگاه سکولار به قرآن از جمله آسیب‌هایی است که باید با آن مقابله شود.

وی ضمن تأکید بر اینکه همه ما باید با قرآن انس بگیریم و در رفتار خود از توصیه‌های این کتاب الهی بهره ببریم، قرآن و اهل بیت چراغ راه هدایت بشر دانست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: نجات امّت از گمراهی منوط به ارتباط معنوی با کتاب خدا و اهل بیت پیامبر(ص) است، تمسّک به معنای درآویختن است، در آویختن به قرآن به معنای شناخت دستورات قرآن و پیروی از آنهاست، همین گونه است در آویختن به اهل بیت، یعنی نخست باید دستورهای آنان را شناخت، سپس آنها را به کار بست./825/۱۰۲/ب2

ارسال نظرات