۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۵۰۱۸۰۴
عضو مجلس خبرگان رهبری:

انقلابی بودن و انقلابی ماندن استان آذربایجان شرقی مورد اهتمام مردم و مسؤولان باشد

آیت الله شبستری گفت: انقلابی بودن و انقلابی ماندن از تأکیدات رهبر انقلاب است که باید مورد توجه مسوؤلان و مردم آذربایجان شرقی قرار گیرد.
بدرقه آیت الله شبستری آخرین نمازجمعه به امامت آیت الله مجتهد شبستری در تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، عضو مجلس خبرگان رهبری امروز در مراسم بدرقه وی که با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان همراه بود با تشکر از لطف و محبت مردم جهت حضور در مراسم بدرقه، اظهار داشت: بنده طلبه‌ای بیش نیستم که مورد لطف شما مردم قرار گرفته ام.

وی با تأکید بر حفظ روحیه انقلابی در استان و در میان مسؤولان، گفت: انقلابی بودن و انقلابی ماندن از تأکیدات رهبر انقلاب است که باید بیش از پیش مورد توجه مسوؤلان و مردم استان قرار گیرد و اهتمام به این امر را مهم تلقی کنند که پیشرفت کشور و استان در گرو همین امر است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حساسیت منطقه آذربایجان انقلابی بودن را یک امر مهم برای این منطقه دانست و گفت: اگر انقلابی بودن برای تمام کشور مهم است برای خطه آذربایجان که نقشی ویژه در کشور دارد یک ضرورت است که لازم است بیش از گذشته تقویت شود.

وی با بیان اینکه دشمنان برای این خطه دندان تیز کرده‌اند، افزود: به یاد داریم که در توطئه تجزیه آذربایجان مردم به صحنه آمده و این توطئه را خنثی کردند، بنابراین لازم است همیشه در صحنه بمانید و از تمامیت ارزی کشور و ولایت فقیه پشتیبانی و صیانت کنید.

رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) خاطرنشان کرد: برای حفظ اسلام و انقلاب عزیز تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار خون شهید ریخته شده است، این وظیفه پاسداری از خون شهدا بر عهده ماست، همچنین در صحنه نماز جمعه تبریز مانند گذشته حضور پررنگ داشته باشید و به همه سفارش کنید در آن شرکت کنند.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی سخت کشور خطاب به مسؤولان، گفت: نگاهتان به درون کشور و ظرفیت های داخلی کشور باشد، از ورود کالاهای غیرضروری پرهیز شود و مقابله با امر قاچاق مور توجه باشد، نگاه به بیرون از مرزهای کشور نتیجه بخش نخواهد بود، دولت نیز به وعده های خود در قبال اشتغال و تولید عمل کند.

آیت الله مجتهد شبستری با آرزوی موفقیت برای حجت الاسلام والمسلمین سید علی آل هاشم، خاطرنشان کرد: همواره در این مدت شرمنده دوستان بوده‌ام و امیدوارم حلالم کنید؛ وداع سخت است اما معنایش این نیست که شما را فراموش کنم و باز در خطه آذربایجان مرا خواهید دید./854/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات