۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۵۰۱۸۱۹
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی:

یازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم در خراسان جنوبی گشایش می یابد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: یازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم خراسان جنوبی از ١٧ خردادماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گشایش می یابد.
کتاب قرآن

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، احمد محبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در جلسه برنامه ریزی این نمایشگاه، ضمن تبیین اهداف برپایی نمایشگاه بزرگ قرآن کریم اظهار داشت: یازدهمین نمایشگاه قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی»  ١٧ تا ٢٤ خردادماه سال جاری(همزمان با ۱۲ تا ۱۹ ماه مبارک رمضان) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال در ماه مبارک رمضان، فعالیت‌های قرآنی متعددی در دستور کار داریم، اظهار کرد: امسال رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، برگزاری برنامه‌های قرآنی با عنوان جشن رمضان خواهد بود.

وی از تخفیف ٤٠ درصدی کتاب و نرم افزار در این نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: نمایشگاه بزرگ قرآن کریم افزون بر بخش های نشر مکتوب و نرم افزار شامل بخش  های جنبی از قبیل، هنر های تجسمی، نمایشی، نهاد ها و موسسات، آموزش، پژوهش، عفاف و حجاب، کودک و نوجوان، مشاوره و گفتگو های قرآنی و آموزش نابینایان خواهد بود.

محبی با بیان اینکه یش از ۷۰ برنامه در قالب جشن رمضان در این استان برگزار می‌شود، افزود: برپایی ۸ نمایشگاه قرآن در مرکز استان و شهرستان‌ها، برگزاری ۱۶ محفل قرآنی و برگزاری ۱۵ نشست علمی با حضور اساتید استانی و اساتید مدعو از خارج از استان با موضوعات قرآن، عترت و سبک زندگی و ۱۱ شب شعر در قالب جشن رمضان در ۱۱ شهرستان از جمله این برنامه ها است.

گفتنی است، یازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم از ساعت ١٨ تا ٢٢:٣٠ جهت بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود./102/880/ب1

ارسال نظرات