۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۹
کد خبر: ۵۰۲۶۱۸

ساخت و نصب ۶۰ المان مناسبتي «ماه خوب خدا» در شهر قم

مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري قم از ساخت و نصب ۶۰ المان مناسبتي «ماه خوب خدا» در شهر قم خبر داد.
وزیری راد

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، وحيد وزيري راد با اشاره به فرارسيدن ماه مبارك رمضان و اقدامات صورت گرفته براي فضاسازي شهري متناسب با اين ايام، گفت: ماه مبارك رمضان ماه خودسازي و تزكيه‌ نفس و دوري از هرگونه معصيت است و ما اميدواريم با انجام اعمال مخصوص اين ماه مبارك بتوانيم بيش از پيش در مسير قرب الهي قدم برداريم.

مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري قم از ساخت و نصب المان‌هاي مناسبتي همزمان با ماه مبارك رمضان در سطح شهر خبر داد و تصريح كرد: اين سازمان به مناسبت ماه مبارك رمضان اقدام به ساخت و نصب ۶۰ المان فلزي با موضوع ماه خوب خدا را كرده است.

وزيري راد با تاكيد بر اينكه المان‌هاي مناسبتي همزمان با شروع ماه مبارك رمضان در سطح مناطق هشت گانه شهرداري نصب شده است، خاطرنشان كرد: اين اقدام در كنار ساير اقدامات انجام شده توسط سازمان زيباسازي به منظورافزايش زيبايي‌هاي بصري سطح شهر و هم‌خواني معابر با اين ماه مبارك انجام گرفته كه موجب افزايش زيبايي نيز شده است.

وي با اشاره به ظرفيت‌هاي مذهبي و معنوي شهر مقدس قم، افزود: از آنجائيكه شهر مقدس قم شهري است مذهبي و انقلابي اين امكان را دارد تا ارزش‌هاي عميقي را در جامعه ايجاد كرده و با استفاده از المان‌ها ايجاد ظرفيت‌هاي ويژه مذهبي و ديني را به هنگام دنبال كند./۸۷۲/د۱۰۲/ی

ارسال نظرات