۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۵۰۲۶۵۹
امام جمعه رامشیر:

امام خمینی ترسیم کننده فرهنگ شهادت طلبی بود

حجت الاسلام معرف با اشاره به مکتب امام خمینی(ره)، گفت: امام راحل نماد فرهنگ شهادت و شجاعت علیه مستکبران و زورگویان بود.
امام خمینی

حجت الاسلام غضبان معرف، امام جمعه رامشیر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به استکبارستیزی امام خمینی(ره)، اظهار داشت: امام(ره) سلطه و هیمنه آمریکا را شکست و به ملت های مستضعف درس ایستادگی علیه مسکبران را داد.

امام جمعه رامشیر با تبیین اندیشه امام خمینی(ره) در رابطه با رفتار حاکم با ملت خود، ابراز داشت: وی همیشه به حکام و زمامداران توصیه می کرد که باید به ملت های خودتان اعتماد کنید و نگاهتان فقط مختص به غرب یا شرق نباشد.

رییس شورای فرهنگ عمومی رامشیر در ادامه خاطرنشان کرد: هر برکتی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی است، از وجود پرخیر و برکت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده و هست.

حجت الاسلام معرف با تشریح تفکر امام خمینی(ره) درباره مستضعفان و قشر محروم، گفت: امام راحل به مستضعفان عظمت و عزت داد و همیشه به مسؤولان تأکید می کرد که به طبقه ضعیف جامعه بیشتر اهمیت بدهند.

وی با اشاره به طرز تفکر امام خمینی(ره) در رابطه با فرهنگ شهادت طلبی، ابراز داشت: امام خمینی(ره) همیشه معتقد بود که فرهنگ شهادت که از اسلام ناب نشأت می گیرد باید در میان مردم حاکم باشد.

امام جمعه رامشیر در پایان بیان داشت: اگر در جامعه فرهنگ شهادت طلبی و فرهنگ عاشورا باشد قطعا خط مشی فکری ملت هم به سوی اخلاق ناب محمدی کشیده خواهد شد./9453/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات