۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۵۰۳۹۴۹
آیت‌الله قرهی:

امنیت کشور را مدیون مدیریت درست رهبری هستیم

استاد درس خارج حوزه علمیه با تجلیل از حرکت شجاعانه عوامل امنیتی در برخورد با حادثه اخیر تهران، امنیت ایران را مدیون مدیریت درست رهبری دانست.
آیت الله قرهی

 آیت‌الله روح‌الله قرهی مؤسس حوزه علمیه امام مهدی(عج) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درباره حادثه تهران و پیوند آن با حضور ترامپ در منطقه، گفت: دشمنان با این حرکت دنبال آن بودند که نشان دهند در ایران امنیت وجود ندارد در حالی که چنین حوادثی در مقابل فتنه‌های اول انقلاب نظیر 17 هزار ترور یا جنگ تحمیلی به تعبیر رهبر معظم انقلاب یک ترقه‌بازی بیشتر نیست.

وی افزود: از طرف دیگر عربستان سعودی این آل یهود که در حال سقوط است تصور کرده که با انجام چنین حرکاتی در کشورمان می‌تواند از دل بستن قطر به انقلاب اسلامی ایران جلوگیری کند و چنین وانمود کند که امنیت در ایران ادعا است.

آیت‌الله قرهی اظهار داشت: وقتی برخی هنگام انتخابات برای تضعیف نیروهای مسلح و امنیتی اعم از سپاه و ارتش سخنانی را بیان می‌کنند و جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند در واقع به دشمن چراغ سبز نشان می‌دهند.

وی خطاب به برخی عوامل سست‌عنصر داخلی، گفت: وقتی به این افراد گفته می‌شود که فساد نکنید همه ما باید با عقلانیت انقلابی جلوی دشمنان ایستادگی کنیم این تفکر را رد کرده و می‌گویند ما یک حزب هستیم.

مؤسس حوزه علمیه امام مهدی(عج) افزود: در قرآن نیز به کسانی که در زمین به بهانه اصلاح فساد می‌کنند گفته می‌شود که مانند مردم فساد نکنید اما آنها مردم را سفیه می‌دانند در حالیکه خود سفیه هستند.

آیت‌الله قرهی بیان داشت: وزیر امور خارجه عربستان سعودی تصور کرده که با این اقدامات می‌تواند امنیت را در کشور ما از بین ببرد، اما بداند که این اقدامات آنها کور بوده و به هدف نمی‌رسد.

وی بابیان اینکه نگاه امام راحل به لباس سبز علوی سپاه بوده و فرمودند «اگر سپاه نبود کشور نبود»، ابراز کرد: امروز ما نیز با تابعیت از امام راحل و رهبر معظم انقلاب به دشمنان می‌گوییم که تصور نکنند که با این حرکات می‌توانند در کشورمان جولان دهند که جواب دندان‌شکنی خواهند یافت.

مؤسس حوزه علمیه امام مهدی(عج) افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای کشور امنیت می‌آورند اما این اواخر برخی با ناجوانمردی به آنها تاختند در حالیکه می‌دانند که امنیت امروز آنان به خاطر وجود این عزیزان است.

آیت‌الله قرهی با بیان اینکه سپاه هیچ گاه برای خود سهم خواهی نکرده است، گفت: اگرچه برخی با نمک‌نشناسی نسبت به بسیج و سپاه ناسپاسی دارند اما اقشار مختلف مردم اعم از هنرمندان، ورزشکاران، دانشجویان و طلاب و بسیاری دیگر قدر آنان را دانسته و می‌دانند که اگر حضور سپاه و بسیجیان در سوریه نبود وضع ما بدتر از این بود.

وی با اشاره به سخن خبرنگار bbc که گفته بود اگر آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب نبود از سال 80 تا حالا انفجارهای فراوانی را در ایران شاهد بودیم؛ ابراز کرد: ما امنیت امروز کشورمان را مدیون فرمانده کل قوا رهبر معظم انقلاب و سپاه پاسداران هستیم./807/ 302/ص

 

ارسال نظرات