۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۷
کد خبر: ۵۰۳۹۶۱
استاد حوزه علمیه در واکنش به حادثه تهران:

چنین حرکاتی نمی‌تواند روحیه مردم ایران را تضعیف کند

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب، گفت: مردم بزرگ ایران دهه ۶۰ را تجربه کرده اند بنابراین با این بادها نخواهند لریزد.
واعظ موسوی

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد واعظ موسوی،  استاد حوزه علمیه قم در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با ابراز تأسف و تسلیت از حادثه حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: امروزه داعش با همه سرسپردگی که به استکبار و شیوخ منطقه دارد در صدد به چالش کشیدن ملت بزرگ ایران اسلامی است.

نماینده سابق خبرگان رهبری با بیان این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) بار‌ها و بارها از ورود ترورست‌ها به خاک ایران جلوگیری کرده‌اند، ابراز داشت: تروریست‌ها از هیچ اقدامی برای رسیدن به هدف پلید خود فروگزار نکرده‌اند اما با تلاش نیروهای امنیتی بسیاری از این گروه‌های تروریستی قبل از ورود از مرز‌ها شناسایی شده و قبل از انجام کمترین اقدامی به سزای عملشان رسیده‌اند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم، تصریح کرد: اقدام تروریست‌ها در فضای باز حرم مطهر امام راحل و در بخشی از مجلس که ویژه مراجعه کنندگانی است که به قصد دیدار نماینده شهرستان خود در آن محل حضور می‌یابند، مردم بی‌دفاع و بیگناه را مورد حمله قرار دادند اما همه این اقدامات صرفا یک حرکت نمایشی و بی‌ثمر بوده است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در چهاردهم خرداد، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب بیش از این در مرقد حضرت امام خمینی(ره) فرموده بودند که مردم بزرگ ایران دهه 60 را تجربه کرده و پشت سر گذاشته‌اند، بنابراین ملت ایران بیدی نیستند که با این بادها بلرزند.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی افزود: چنین حرکاتی نمی‌تواند روحیه مردم ایران را تضعیف کند، بلکه مردم با مشاهده چنین واقعه‌هایی با وحدت و یکپارچگی خود در مقابله با جریان تروریسم مصمم‌تر خواهند شد.

وی با بیان این که امنیت یک نعمت الهی است، گفت: بی‌تردید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیرو‌های امنیتی با رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در برابر این تروریست‌ها پیروز‌ خواهند شد./878/ 302/ص

ارسال نظرات