۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۵۰۴۰۵۳

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درباره حادثه تهران

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی حوادث تروریستی روز چهارشنبه با صدور بیانیۀ محکومیتی اعلام کرد: به زودی آتش فتنۀ این ترور، دامان تروریست های بزدل و مسببان سبک مغز آنان را خواهد گرفت.
روحانی

به گزارش خبرگزاری رسا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی حوادث تروریستی روز چهارشنبه با صدور بیانیۀ محکومیتی اعلام کرد : به زودی آتش فتنۀ این ترور، دامان تروریست های بزدل و مسببان سبک مغز آنان را خواهد گرفت .
بار دیگر دست پلید و کثیف استکبار ضد بشری و مدعی حقوق انسان ها از آستین تروریست های دست پرورده شان خارج شد و 17 عزیز روزه دار بیگناه ، از ملت ما را در آتش اقدامات ددمنشانۀ تروریستی خود سوزاند .
 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ؛ این حرکت بزدلانه تروریستی را در ادامۀ دشمنی های استکبار جهانی و عوامل دست پروردۀ منطقه ای آنان دانسته و مراتب انزجار از اقدامات تروریستی در سراسر گیتی که هر روزه انسان های بیگناه بیشماری را در برخی از کشورها قربانی زیاده خواهی های استکبار اعلام می کند .

این شورا ، به صراحت به جنایتکاران و مستکبران عالم اعلام می دارد ، ملت بزرگ ایران اسلامی که همیشه مدافع و بزرگ پرچمدارحمایت از مظلومان و مبارزه با ظالمان تروریست پرور و پشتوانه ای عظیم از اقدامات راهبردی ضد تروریستی بوده ، خود بزرگترین قربانی تروریسم جهانی است و هرگز تسلیم این گونه اقدامات تروریستی و سخیفانه نخواهد شد و دست از آرمان بلند اسلامی و انقلابی خود در راه مبارزه با ظلم و خشونت و تروریست بر نخواهد داشت و بزودی این آتش فتنه استکباری را خاموش و عوامل پیدا و پنهان آن را از اقدامات بیشرمانۀ خود پشیمان خواهد کرد .

ملت شجاع و همیشه در صحنۀ ایران اسلامی که قریب به چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی همیشه قربانی دشمنی ددمنشانۀ استکبار و عوامل جنایتکار آن بوده و پیش از این ، بالغ بر 17 هزار بیگناه از خوبان خود را در آتش حقد و کینۀ ضد بشری مستکبران و منافقان کوردل سوخته دیده ، لیکن با این حرکت رذیلانه که برای او یک ترقه بازی ساده بر مسیر عزت و شرافت و استقلال و حق طلبی خود مستحکم تر گام بر خواهد داشت .

امروز ایران اسلامی نیز با تقدیم این 17 هزار شهید بزرگوار ، ثابت کرد استوارتر و ثابت قدم تر با کوله بارسنگین رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی و خون های پاک شهدا با پیروی محض از فرامین رهبر معظم انقلاب خواهد ایستاد و انتقام این شهدا را از مسببان اصلی و عوامل عملیاتی آن خواهد گرفت و سیلی محکمی بر گوش طراحان بزدل سبک مغز آن خواهد نواخت .

امروز ایران اسلامی عزادار این شهیدان بیگناه و روزه دار است و ضمن تجلیل و تکریم آن مظلومان بیگناه ، برایشان طلب علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند منان مسألت نموده و با تمام وجود از پاسداران عزت ، اقتدار ، شرف و امنیت ملت ایران ، مدافعان جان بر کف حرم ، پاسدارن و بسیجیان غیور همیشه در صحنه ، تمامی مراکز انتظامی و امنیتی تقدیر و تشکر نموده و مراتب حمایت همه جانبه خود را ازاین نیروهای مقتدر اعلام نموده و همچنین انتظار دارد تا ملت قدرشناس در مراسم های پیش بینی شده برای تشییع و مراسم های بزرگداشت ، حضوری پرشکوه داشته باشند ./۸۰۷/ 102/ص

ارسال نظرات