۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۵۰۵۵۳۰
امام جمعه تبریز:

حزب مؤتلفه اسلامی انقلابی و تأثیرگذار است

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به حضور افراد مؤثر و انقلابی در جریان حزب مؤتلفه اسلامی در تهران، گفت: ما می‌توانیم این عزیزان را از یاران باوفای انقلاب بدانیم که امروز در مسیر انقلاب و اهداف والای امام راحل و شهدا گام بر می دارند.
آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم امروز در دیدار اعضای حزب مؤتلفه اسلامی به مناسبت سالروز شهادت طلایه داران آفتاب، با بیان اینکه امام راحل به یاری دین الهی آمد و حرکت بزرگ انقلاب را کلید زد، اظهار داشت: امام خمینی (ره) با فریضه امر به معروف در مسیر خدا گام برداشت.

وی ابراز داشت: خداوند متعال در قرآن کریم وعده صریح دارد که هر کس دین الهی را یاری کند خداوند نیز او را یاری خواهد کرد، کمک انسان به دین خدا می تواند از طرق گوناگونی چون زبان، مال و جان انسان باشد، شهدای حزب مؤتلفه اسلامی نیز در راه خدا و اهداف دین الهی گام برداشتند.

امام جمعه تبریز با اشاره به تلاش های این حزب در راه خدا و اعتلای اسلام و انقلاب، ابراز داشت: حزب مؤتلفه اسلامی مورد عنایت و توجه خاص امام خمینی (ره) بود، علت این امر همین گام‌های ارزشمند این حزب در مسیر دین و اعتلای اسلامی و انقلاب بود.

وی با بیان اینکه شهدای حزب مؤتلفه در مسیر مبارزه با دشمنان اسلام گام‌های بلندی برداشتند، اذعان داشت: امیدواریم همه ما مانند شهدا در مسیر اسلام و انقلاب گام برداریم، صیانت از انقلاب و مبارزه با دشمنان امروز بر عهده ما است و نباید از خدعه و دشمنی دشمنان اسلام غفلت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به حضور افراد مؤثر و انقلابی در جریان حزب مؤتلفه اسلامی در تهران، خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم این عزیزان را از یاران باوفای انقلاب بدانیم که امروز در مسیر انقلاب و اهداف والای امام راحل و شهدا گام بر می دارند.

وی با تأکید بر تداوم راه و اندیشه امام راحل در این روزها، افزود: امام راحل مسیر انقلاب را برای اعتلای اسلام گشود، امروز نیز ما باید در یاری دین الهی در مسیر گام برداریم و دین خدا را یاری کنیم و تنها نگذاریم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به تداوم دشمنی ها و تشدید آن از سوی استکباری جهانی، گفت: دشمن امروز با تمام قدرت به دنبال ضربه به اسلام و انقلاب است، این امر مسؤولیت ما را دو چندان می کند./۲۰۲/۸۵۴/ب۱

ارسال نظرات