۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۵۰۵۵۴۳
استاندار قم:

تقويت كشاورزي و دامپروري از مصاديق اقتصاد مقاومتي است

استاندار قم با بيان اينكه تقويت كشاورزي و دامپروري از مصاديق اقتصاد مقاومتي است، گفت: حمايت از كشاورزان براي تغيير الگوي كشت و افزايش بهره وري از جمله برنامه هاي دولت تدبير و اميد است.
سید مهدی صادقی، استاندار قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومي استانداري قم سيد مهدي صادقي استاندار قم با اشاره به تامين نيازهاي مردم توسط جهادگران حوزه ي كشاورزي اظهار کرد: مسؤولان و مديران دولتي نيز بايد همت و غيرت لازم براي حمايت از اين عزيزان را داشته باشند.
استاندار قم با بيان اينكه تقويت كشاورزي و دامپروري از مصاديق تلاش براي تحقق اقتصاد مقاومتي است افزود: حمايت از كشاورزان براي تغيير الگوي كشت و افزايش بهره وري از جمله برنامه هايي است كه در دولت تدبير و اميد با جديت پيگيري شده است.
وي بوروكراسي اداري در زمينه حل مشكلات شهروندان را مورد توجه قرار داد و گفت: دولت با انتخاب مديران شايسته و لايق بهترين حمايت ها را از شهروندان مي تواند داشته باشد.
استاندار قم با قدرداني از جديت مجموعه ي جهاد كشاورزي در راستاي حل مشكلات كشاورزان گفت: هرجا ببينيم متوليان نسبت به وظايف خود كوتاهي و قصور دارند، افرادي كه منافع عمومي را بر منافع فردي ترجيح مي دهند را جايگزين خواهيم کرد.
صادقي اظهار کرد: فعاليت در حوزه ي كشاورزي و دامپروري كار بسيار سختي است و مشكلات كمبود آب و بيماري هاي دامي بر مشكلات فعالين در اين حوزه افزوده است./۸۷۲/د
۱۰۲/ی

ارسال نظرات