۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۵۰۹۰۴۹
آیت الله طه محمدی:

خلأ نهادهایی همچون خبرگزاری رسا در عرصه تبلیغ دینی احساس می شود

آیت الله طه محمدی با اشاره به ضرورت نیازسنجی در حوزه های علمیه، گفت: حوزه های علمیه باید با تفکر جدیدی در عرصه های تبلیغ دینی فعالیت کنند و خلأ نهادهایی همچون خبرگزاری رسا در عرصه تبلیغ دینی احساس می شود.
طه محمدی
محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان در دیدار با مسوولان خبرگزاری رسا در همدان، گفت: تبلیغات به قدری در روحیه انسان ها مؤثر است که می تواند انسان ها را به هر سمت و سویی بکشاند.

وی در ادامه افزود: امروزه دشمن با تمام توان به واسطه رسانه به تبلیغ اهداف باطل خود می پردازد از این رو ما نیز باید در این عرصه به خوبی وارد شویم و با انحراف های موجود مقابله کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به ضرورت ایجاد رسانه دینی در کشور، ابراز داشت: دشمن با امکانات فراوانی در جنگ نرم همچون دفاع مقدس، مقابل جبهه اسلام ایستاده است.

وی در ادامه افزود: این که دشمنان امکانات فراوانی در عرصه جنگ نرم در مقابل جبهه اسلام دارند دلیل بر تلاش نکردن ما نمی شود، ما باید با تمام قوا و توکل به خداوند متعال همانند جنگ تحمیلی رو به روی دشمنان بایستیم.

آیت الله طه محمدی با اشاره به ضرورت نیازسنجی در حوزه های علمیه، گفت: حوزه های علمیه باید با تفکر جدیدی در عرصه های تبلیغ دینی فعالیت کنند، باید سرمایه های حوزه های علمیه در راستای نیاز روز جامعه استفاده شود.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از مشکلات بزرگ حوزه های علمیه سنتی اداره شدن آنها است، حضور روحانیان فقط برای تحصیل در قم اشتباه است، روحانیان باید در عرصه های گوناگون تبلیغی وارد شوند.

امام جمعه همدان با اشاره به استعدادهای طلاب علوم دینی، خاطرنشان کرد: ما باید از داشته های خود به نحو احسن استفاده کنیم، بزرگ ترین سرمایه حوزه های علمیه استعدادهای نهفته طلاب علوم دینی است.

وی در پایان ضمن قدردانی از خبرگزاری رسا، تأکید کرد: حوزه های علمیه باید به فکر نیاز روز جامعه باشند و مؤسسه ها و نهادهایی همچون خبرگزاری رسا در عرصه تبلیغ دینی باید افزایش پیدا کنند و خلأ آنها احساس می شود./۹۷۹/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات