۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۵۱۱۷۹۹

سرپرست معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا‌ منصوب شد

مدیر جامعه‌الزهرا‌(س) در احکامی جداگانه، سرکار خانم «حقانی» را به سمت سرپرست معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا‌(س) و سرکار خانم دکتر «غروی» را به سمت مشاور پژوهشی مدیر جامعه‌الزهرا‌(س) منصوب کرد.
معاون پژوهشی

به گزارش خبرگزاری رسا سیزدهمین جلسه شورای مدیران جامعه‌الزهرا‌(س) امروز با حضور مدیر جامعه‌الزهرا‌(س) و مدیران ارشد این مؤسسه برگزار شد.

در این جلسه، حجت الاسلام و المسلمین دکتر «سیدمحمود مدنی»، مدیر جامعه‌الزهرا‌(س) طی حکمی، سرکار خانم «ریحانه حقانی خاوه» را به سمت سرپرست معاونت پژوهش منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است:

«برنامه‌ریزی و تلاش منسجم برای دستیابی به جایگاه شایسته در امر پژوهش و فراگیر نمودن پژوهش‌محوری و تدوین نظام جامع پژوهش و تربیت پژوهشگران برجسته و تسهیل دسترسی محققان به امکانات این مجموعه و شناسایی و استفاده هر چه بیشتر از توانمندی‌های پژوهشی موجود در جامعه‌الزهرا‌(س) از وظایف اصلی آن معاونت است.

امید است با استعانت از خدای مهربان و توسل به ذیل عنایت حضرت صدیقه طاهره(س) با اهتمام و صرف وقت و بهره‌گیری از پژوهشگران حوزوی توانمند در تمشیت امور و انجام مأموریت و رسالت جامعه‌الزهرا‌(س موفق باشید».

سرکار خانم حقانی پیش از این، مدیریت اداره کل امور پشتیبانی پژوهشی جامعه‌الزهرا‌(س) را به عهده داشت.

همچنین در این جلسه، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین مدنی طی حکمی، سرکار خانم دکتر «سیده سعیده غروی» را به سمت «مشاور پژوهشی مدیر جامعه‌الزهرا‌(س)» منصوب کرد.

مدیر جامعه‌الزهرا‌(س) در این حکم از تلاش‌های ارزشمند سرکار خانم دکتر غروی در طی تصدی مسئولیت معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا‌(س) قدردانی کردند و توفیق ایشان در خدمتگزاری صادقانه در مسئولیت جدید را خواستار شدند.

در بخشی از این حکم آمده است:

«امید است با استعانت از الطاف بی‌نهایت ربوبی و تحت توجهات خاصه حضرت ولی‌عصر(ارواحنا فداه) و با بهره‌گیری از تجارب ارزشمندتان به منظور تحقق اهداف و مأموریت‌های جامعه‌الزهرا‌(س) در جهت رشد و تعالی اخلاقی و علمی، پژوهشی طلاب عزیزمان اهتمام لازم را مبذول فرمایید»./968/د۱۰۲/ج

ارسال نظرات