۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۵۱۵۵۰۲
امیری در حاشیه جلسه هیأت دولت:

در سمت معاون پارلمانی دولت دوازدهم حضور خواهم داشت

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: در دولت دوازدهم نیز افتخار خدمت در همین منصب را خواهم داشت.
حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهوری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسینعلی امیری امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در رابطه با حضورش در کابینه دولت دوازدهم، گفت: ان شاء الله در دولت دوازدهم در سمت معاون پارلمانی انجام وظیفه می‌کنم.

وی ادامه داد: در دولت دوازدهم هیچگاه دیده نشده است که کسی در مورد حزب یا جناح خود حرف بزند، به طور کلی دولت یازدهم یک دولت فراجناحی بود، زیرا در این دولت همه دغدغه کشور را در سذ داشتند و به همین منظور انسجام، همدلی ، برادری و  اتحاد در سرلوحه کابینه بود.

معاون پارلمانی رییس جمهور تأکید کرد: جلسه امروز دولت نیز یک جلسه همراه با همدلی، نشاط و همراهی یکدیگر بود، جلسه امروز یک جلسه خوب بود و برای هیچ کسی فرقی نداشت که در این دولت خواهد بود یا خیر.
امیری در پاسخ به این پرسش که آیا لیست وزرای پشنهادی تکمیل شده است، یادآور شد: این موضوع مربوط به رییس جمهور است و بای از ایشان پرسیده شود.

وی در پاسخ به این سؤال که واکنش مجلس به وزرای پیشنهادی چگونه خواهد بود؟، اظهار کرد: در طول این مدت رییس جمهور با روسای سه فراکسیون مجلس دیدار داشته و از طرفی با برخی از نمایندگان مجلس هم جلساتی انفرادی برگزار کرده است، همچنین در جلسه معاون اول با مجامع استانی هم دیدگاه‌های نمایندگان مطرح شده بود.

معاون پارلمانی رییس جمهور ابراز داشت: از نظر بنده و پیش‌بینی‌هایی که دارم شرایط برای وزرا پیشنهادی در مجلس مناسب خواهد بود و تشکیل دولت دوازدهم یکی از نقاط عطف دولت و مجلس خواهد بود.

امیری در پایان در پاسخ به سؤالی دیگر مبنی بر اینکه آیا لیست وزرای پیشنهادی روز شنبه به مجلس معرفی خواهد شد یا خیر؟، گفت: بعید می‌دانم این اتفاق بیفتد زیرا رییس جمهور از روز تحلیف به مدت دو هفته وقت دارد کابینه خود را معرفی کند و زمان معرفی وزرا هم بستگی به تشخصی رییس جمهور دارد./816/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات