۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۱۶۳۸۱
امام جمعه رامشیر:

حجاج مبلغ اسلام ناب باشند

امام جمعه رامشیر گفت: همه حجاج در کنگره عظیم حج مبلغ اسلام ناب باشند و این دین الهی را برای همگان به طور صحیح تبیین کنند.
معرف

حجت الاسلام غضبان معرف، امام جمعه رامشیر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، درباره فرا رسیدن موسم حج، اظهار داشت: تجمع وحدت آفرین حجاج در موسم حج قطعا یک حکمتی دارد که امت اسلامی یکپارچه علیه کفار متحد باشند.

امام جمعه رامشیر در ادامه خاطرنشان کرد: حجاج بیت الله الحرام در موسم حج ابراهیمی یک صدا علیه ظلم و جور کفار متحد شوند و اعلام برائت از این مستکبران دنیا کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی رامشیر با اشاره به اهمیت موضوع فلسطین در کنگره حج، بیان داشت: براساس بیانات رهبرمعظم انقلاب مشکلات مسجدالاقصی و در کل مسأله فلسطین در موسم حج باید تبیین شود و مسلمانان و حجاج از غده سرطانی یعنی رژیم غاصب صهیونیستی اعلام برائت و دوری کنند.

حجت الاسلام معرف افزود: تمامی حجاج در کنگره عظیم حج از مشکلات اسلام باید اطلاع و آن ها را حل و تبیین کنند و راه حل اساسی حل مشکلات جهان اسلام اتحاد و یکپارچگی تمامی مسلمانان در قبال کفار به ویژه رژیم صهیونیستی و همدستانش است.

وی درباره دلیل اعلام برائت حجاج از رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: رژیم کودک کش صهیونیستی هزاران مسلمان را به قتل رسانده و ثروت اسلام را غارت و مسجدالاقصی نخستین قبله مسلمانان را اشغال کردند و با این توصیفات می طلبد که مسلمانان همه باهم در کنگره حج از این غده سرطانی که بویی از انسانیت نبرده، اعلام برائت کنند.

امام جمعه رامشیر با اشاره به وظیفه آل سعود در تامین امنیت حجاج، تاکید کرد: آل سعود و کشور عربستان از لحاظ عرفی و قانونی چون میزبان کنگره عظیم حج هستند، موظف در تامین امنیت کامل حجاج بیت الله الحرام می باشند.

رییس شورای فرهنگ عمومی رامشیر در پایان با سفارش به حجاج بیت الله الحرام، گفت: از حجاج بیت الله الحرام درخواست می کنیم در این کنگره عظیم جهان اسلام، مبلغ اسلام ناب محمدی باشند و آن را به طور صحیح تبیین و مشکلات اسلام را در کمال وحدت و آرامش بررسی کنند./9453/ت302/ب1

ارسال نظرات