۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۳
کد خبر: ۵۳۱۷۸۴
امام جمعه پارسیان:

اقدام متقابل و جدیت در اجرای ‌آن راهکار موثری در برابر گستاخی های دولت امریکا است

امام جمعه پارسیان، اقدام متقابل و جدیت در اجرای ‌آن را راهکار موثری در مقابل گستاخی های دولت امریکا دانست و گفت: اقدام متقابل با این دولت منحوس باید به گونه ای باشد که سبب عقب نشینی و دست برداشتن از گستاخی های آنان شود.
حجت الاسلام میرزایی

حجت الاسلام هادی میرزایی امام جمعه و مدیر حوزه علمیه پارسیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با اشاره به دلایل کینه توزی های مقامات آمریکا علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران و نهادهای انقلابی گفت: اظهارات احمقانه ترامپ رییس جمهور امریکا امری تازه و غیرقابل پیش بینی نیست.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران در طول سالیان اخیر به کرات این گونه اظهارات را از مسؤولان آمریکایی شنیده و مطلب تازه ای نیست.

امام جمعه پارسیان به وظیفه مسؤولان اجرایی، مقامات و نخبگان و سیاسیون در شرایط کنونی و در مواجهه با این کینه توزی ها اشاره داشت و تصریح کرد: زمانی عنوان می شود که با این رفتارهای دولت منحس امریکا، می خواهیم اقدام متقابل انجام دهیم، فلسفه اقدام متقابل این است که رفتار طرف مقابل به گونه ای عوض کند که عقب نشینی کند یا دست از گستاخی بردارد.

حجت الاسلام میرزایی ادامه داد: اما متاسفانه اقدام متقابل از سوی دولت در مقابله با گستاخی ها و زیاده خواهی های دولت آمریکا صورت نگرفته و این سبب شده تا این دولت خبیث نه تنها عقب نشینی نکند بلکه از زیاده خواهی ها و گستاخی های خود دست برندارند .

وی بیان داشت: انتظار دلسوزان نظام از دستگاه دیپلماسی این است که در حوزه اقدام متقابل یا حداقل یک بسته اجرایی برای مقابله با گستاخی های دولت آمریکا به گونه ای عملیاتی شود که سدی محکم برای عدم تکرار گستاخی های این دولت منحوس باشد.

مدیر حوزه علمیه پارسیان تاکید کرد: اگر اقدام جدی برای مقابله با گستاخی های دولت آمریکا صورت نگیرد و به همین منوال ادامه دهیم، تحریم ها تشدید و گستاخی های آنان بیشتر خواهد شد، ضروری است برای یک بار هم که شده شجاعانه به میدان بیایند و مسیر شیطان بزرگ را در مقابله و مواجهه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تغییر دهند.

حجت الاسلام میرزایی اضافه کرد: اقدام متقابل با دولت منحوس آمریکا باید به گونه ای باشد که سبب عقب نشینی و دست برداشتن از گستاخی های آنان شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، آزادگی و سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف را مدیون تلاش‌های خستگی ناپذیر نیروهای مکتبی و مومن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و گفت: این آزادگی و عزت با سرمشق‌گیری از فرهنگ عاشورایی امام حسین (ع) و بهره‌مندی از تجربیات سازنده جنگ تحمیلی محقق شده است.

امام جمعه پارسیان همچنین اضافه کرد:  سپاه پاسداران در تاریخ بی‌نظیر انقلاب اسلامی با الگوبرداری از فرهنگ ناب عاشورا، توانسته ادامه دهنده مسیر حماسه حسینی در فتح قله‌های کربلایی باشد که تلاقی این تداوم در سال‌های نخستین انقلاب اسلامی، دوران جنگ تحمیلی و سال‌های سازندگی پس از آن به خوبی عینیت یافته است.

حجت الاسلام میرزایی در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت: ویژگی مردمی سپاه که به شجره طیبه بسیج نهادینه شده، سپاه را به یک قدرت عظیم ملی در نظام جمهوری اسلامی تبدیل کرده که بزرگترین توانمندی‌ها را در مقایسه با سایر نیروهای مسلح منطقه‌ای و جهانی داراست./851/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات