۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۵۳۳۳۷۶
قائم مقام مؤسسه امیر بیان خبر داد؛

آموزش بیش از ۵ هزار طلبه در مؤسسه امیربیان

حجت الاسلام کلاته با اشاره به برنامه های مؤسسه امیربیان گفت: بالغ بر ۵ هزار نفر تا کنون در مؤسسه امیر بیان آموزش داده شده اند و بیش از هزار و ۸۰۰ مبلغ فارغ التحصیل داشته ایم.
حجت الاسلام کلاته

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی کلاته جانشین و قائم مقام مؤسسه  امیر بیان ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نهمین دوره آموزشی روش سخنرانی مؤسسه تخصصی فن خطابه امیربیان که در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد، با بیان این که عالم برای مردم روشنایی ایجاد می کند، گفت: بر اساس روایات هرکس از نور عالم استفاده کند برای او دعای خیر خواهد کرد.

وی افزود: عالم با نور هدایت مردم را از ضلالت و گمراهی دور می کند، نور عالم می تواند انسان ها را از آتش جهنم نجات دهد، خدا در مقابل این که عالم و مبلغ با نور هدایت مردم را به راه راست می کشاند ثواب های بسیاری اعطا خواهد کرد.

حجت الاسلام کلاته با اشاره به روایتی از امام باقر(ع) اظهار داشت: حضرت فرمودند اگر می خواهید شیطان درونی و بیرونی از شما  دور شود به یکدیگر به خاطر خدا عشق ورزی کنید که با این کار و همیاری یکدیگر در عمل صالح از زیر سلطه سلطان جور خارج می شوید و شیطان بر شما تسلط پیدا نمی کند.

وی انجام فعالیت های تشکیلاتی را ضروری دانست و ادامه داد: رهبر انقلاب در کتاب انسان 250 ساله برای هر کدام از ائمه صفاتی را بیان می فرمایند که برای امام باقر(ع) کار تشکیلاتی را عنوان کردند، زمانی رهبر انقلاب فرمودند که کار انفرادی و گروهی جواب نمی دهد و باید کارها به صورت تشکیلاتی و جبهه ای انجام شود و اخیرا اهم اتش به اختیار را فرمودند که امیر بیان در راستای دغدغه های رهبری فعالیت می کند.

قائم مقام مؤسسه امیر بیان با بیان این که مؤسسه در حال انجام فعالیت تشکیلاتی است، ابراز داشت: مؤسسه امیربیان مبلغان بسیاری را به سراسر کشور اعزام می کند که یک راهبرد دارند و جمعیت بسیاری را در کشور پوشش می دهند.

وی عنوان کرد: مؤسسه امیر بیان تنها به فعالیت های خود اکتفا نمی کند بلکه کار تشکیلاتی و جبهه ای به همراه دیگر مؤسسات انجام می دهد، کار تشکیلاتی موج ایجاد می کند و اثرگذار خواهد بود، بالغ بر 5 هزار نفر تا کنون در مؤسسه آمیر بیان آموزش داده شده اند و بیش از هزار و 800 مبلغ فارغ التحصیل داشته ایم.

حجت الاسلام کلاته خاطرنشان کرد: به امیر بیان نباید تنها به عنوان یک آموزشی نگاه کرد بلکه امیربیان در موارد مختلفی که علم تولید نشده در حال تولید علم است، در زمینه تبلیغ در عرصه فضای مجازی، روانشناختی و رسانه ای این کار صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: با وجود مشکلات مبلغان امیربیان به اذعان نهادهای تبلیغی فعالیت های بزرگی انجام داده اند، خوشبختانه مؤسسه امیربیان تحت اشراف آیت الله اعرافی کار خود را پیش می برد، بزرگان و مسؤولان حوزه اعلام کرده اند که امیر بیان خون تازه در کالبد بی جان حوزه بوده است.

قائم مقام مؤسسه امیر بیان گفت: آتش به اختیار یعنی این که فرمانده از نیروهای جلو ناامید شده و این فرمان را صادر کرده اند، بسیاری از افراد بدون حقوق به صورت جهادی کار انجام می دهند که این آتش به اختیار است، تا کنون 8 استان شعبه های امیربیان دارد و بنای گسترش کار را داریم. /1323/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات