۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۵۳۵۹۶۵
نمایشگاه مطبوعات؛

حوزه علمیه ورامین ۲۰ شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به تشریح وضعیت حوزه های علمیه ورامین پرداخت و گفت: حوزه علمیه ورامین ۲۰ شهید را تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.
مهمانان غرفه خبرگزاری رسا در سومین روز از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، با حضور در غرفه خبرگزاری رسا به تشریح فعالیت های حوزه های علمیه ورامین پرداخت و گفت: تمامی شهرستان های ورامین دارای مدارس علمیه است.

امام جمعه موقت ورامین ابراز داشت: ورامین به عنوان یک مرکز دارای قدمت در زمینه حوزه های علمیه، مطرح است و شهری مذهبی و علمی به شمار می رود.

وی ادامه داد: حوزه علمیه برادران ورامین بیش از 60 طلبه و حوزه خواهران این شهر مذهبی نیز حدود 100 طلبه دارد که الحمدلله طلاب فعال و دغدغه مندی هستند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: حوزه علمیه ورامین از پیش از انقلاب تأسیس شده و تا به امروز بیش از 20 شهید به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.

وی با تأکید بر اینکه حوزه علمیه ورامین در مباحث فرهنگی اقدامات متناسبی انجام داده است، افزود: بسیاری از اساتید اخلاق ورامین، در حوزه علمیه ورامین پرورش یافته اند که با نتایج مطلوبی همراه بوده است.

رییس شورای هماهنگی دفتر تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان تصریح کرد: حوزه علمیه ورامین در تمامی عرصه ها انقلابی عمل خواهد کرد و تمام تلاش خود را در جامه عمل پوشاندن به بیانات رهبر معظم انقلاب به کار می بندد./840/پ۲۰۱/ی

ارسال نظرات