۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۵۳۹۸۰۰
امام جمعه موقت شهرری:

عامل حقیقی نابودی داعش روحیه بسیجی است

امام جمعه موقت شهرری با بیان اینکه عامل حقیقی نابودی داعش روحیه بسیجی است، گفت: آمریکا با هزینه و ابزار خود داعش را پرورش داد.
حجت الاسلام و المسلمین عبد‌العلی ابراهیمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی امام جمعه موقت شهرری، امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه که در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، گفت: انسان با تقوا هرگز در برابر خداوند مقتدر گردنکشی نمی‌کند.

وی افزود: انسانهای مومن کسانی هستند که ایمان به غیب دارند خداوند، پیامبر و قیامت را ندیده‌اند ولی با همه وجود به آنان ایمان دارند، حضرت ابراهیم(ع) مصداق بارز انسان مومن است که آتش برای او گلستان شد و قرآن کریم مصادق بسیاری همچون ابراهیم خلیل(ع) را بیان می‌کند.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه آمریکا با هزینه و ابزار خود داعش را پرورش داد، ابراز کرد: کسی تصور نمی‌کرد طومار حکومت دست نشانده و باد آورده داعش به یکباره پیچانده و شام و دمشق از لوس وجود این جنایتکاران پاک شود.

امام جمعه موقت شهرری با اشاره به اینکه مردم باید برای خدا حساب ویژه باز کنند، اظهار داشت: انسان باید همه اعمالش خدایی باشد تا در میدان نبرد حق علیه باطل پیروز شود.

وی با استناد به کلام رهبر معظم انقلاب که درخصوص زلزله غرب کشور فرمودند: مصیبت سنگینی بود، گفت: همدردی و نوع دوستی ملت با زلزله زدگان غرب کشور سبب افزایش وحدت و اتحاد بیشتر مردم شد و این امر نشان سربلند خارج شدن مردم از این آزمایش بزرگ بود.

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: غم و اندوه در کلام رهبر معظم انقلاب نسبت به زلزله زدگان به وضوح حس می‌شود، ایشان در دیدار خود از مناطق زلزله زده به چند روستا که از نظر امنیتی نفوذ داعش دارای وضعیت نامناسب بود نیز بازدید کردند و دستور دادند که هر چه سریع‌تر برای اسکان مردم در کانکس چاره‌ای اندیشیده شود.

امام جمعه موقت شهرری با بیان اینکه حضرت آقا خود را خدمتگذار مردم می‌دانند، گفت: اولین وظیفه مسؤولان و مدیران خدمت رسانی بی منت به مردم است، حضرت آقا در بحث رسیدگی به زلزله‌زدگان دستورات متعددی صادر فرمودند که امید است همه مسؤولان به منویات معظم له جامه عمل بپوشانند.

وی با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان که به مناسبت هفته بسیج که به محضر ایشان شرفیاب شدند، اظهار داشت: سرفصل سخن ایشان این بود که بسیج باید به صورت فعال و خلاق در همه صحنه‌ها و زمینه‌ها حضور داشته باشد، عامل حقیقی نابودی داعش روحیه بسیجی است./813/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات