۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۵۴۳۴۷۳
آیت الله دری نجف آبادی:

وحدت و هوشیاری مسلمانان سبب آزادی قدس شریف می شود

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه وحدت و هوشیاری مسلمانان سبب نابودی دشمنان اسلام می شود، گفت: اتحاد، همبستگی و هوشیاری مسلمانان آرزوی دیرینه ملت مظلوم فلسطین را محقق می کند.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ظهر امروز در نماز عبادی و سیاسی جمعه که در مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار شد، بیان کرد: ملت ایران اسلامی حمایت از مردم فلسطین و قدس شریف را افتخاری بزرگ می دانند و تا پیروزی این سرزمین به راه پسندیده خود ادامه می دهند.

مسلمانان با اقتدار در مقابل دشمن ایستادگی کنند

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه وحدت و هوشیاری مسلمانان سبب نابودی دشمنان اسلام می شود، گفت: اتحاد، همبستگی و هوشیاری مسلمانان آرزوی دیرینه ملت مظلوم فلسطین را محقق می کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه مسلمانان با اقتدار بیش از پیش در مقابل دشمنان و متجاوزان ایستادگی خواهند کرد، اظهار داشت: دنیای اسلام هرگز اجازه مستقر شدن پایتخت اسرائیل غاصب در بیت المقدس را نخواهد داد.

آیت الله دری نجف آبادی وحدت مسلمانان را راهکار آزاد سازی فلسطین دانست و خاطر نشان کرد: سرزمین مقدس قدس با یاری مسلمانان آزاد خواهد شد و این آزاد سازی به جهانیان ثابت می کند که اتحاد مسلمانان به آسانی می تواند سبب خنثی سازی توطئه های شوم دشمنان و بدخواهان شود.

انتقال سفارت آمریکا به قدس تصمیمی جنون آمیز است

امام جمعه اراک تصمیمات اخیر رییس جمهور آمریکا را جنون آمیز دانست و بیان داشت: انتقال سفارت آمریکا به قدس تصمیمی جنون آمیز است و ترامپ باید بداند چنین تصمیمی واکنش تمامی ملت های مسلمان را در پی خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه قدس شریف نماد وحدت امت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی است، تاکید کرد: قدس شریف متعلق به تمامی مسلمین جهان بوده و دارای جایگاه بسیار مهم و اساسی در میان ملت های اسلامی است.

امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: امروز شاهدیم که آل سعود از تصمیم احمقانه رییس جمهور آمریکا استقبال کرده است و در این راستا مسلمانان باید هوشیار باشند که اتحاد آنان می تواند دشمنان را نابود سازد.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به عهد شکنی های آمریکایی ها، گفت: دولت آمریکا در راستای توافقات و قوانین بین المللی کارشکن است و دشمنان باید بدانند، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اتکا به دانش بومی در زمینه های گوناگون به ویژه در صنعت هواپیما سازی موفق خواهد بود.

حوزه و دانشگاه دو بال انقلاب اسلامی برای تعالی هستند

امام جمعه اراک حوزه و دانشگاه را دو بال تعالی انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: وحدت حوزه و دانشگاه سبب تقویت فرهنگ و پیشرفت علمی در ایران اسلامی می شود و  همچنین محتوای آموزشی در دانشگاه ها و حوزه ها باید رنگ دینی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه وحدت حوزه و دانشگاه سبب تعالی جامعه اسلامی می شود، بیان داشت: امروز باید از فناوری های نوین در راستای دست یابی به اقتصاد پویا بهره مند شد و بر این اساس می توانیم قله های رفیع دانش را فتح کنیم.

آیت الله دری نجف آبادی دستیابی به فناوری های نوین می تواند راهگشای رسیدن به اقتصاد قدرتمند دانست و خاطر نشان کرد: وحدت حوزه و دانشگاه منجر به توسعه و ارتقای معنویت در دانشگاه ها می شود و همچنین در حوزه های علمیه نیز این وحدت سبب بهره مندی از علوم روز خواهد شد.

تحقیق و پژوهش زمینه ساز اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه اراک تحقیق و پژوهش در حوزه های علمیه و دانشگاه ها را ضرورتی مهم دانست و ابراز داشت: تحقیق و پژوهش در زمینه های گوناگون و دریافت نتایج مطلوب سبب خوداتکایی و تحقق اقتصاد مقاومتی شده و راهگشای بسیاری از مشکلات در کشور است.

شایان ذکر است، موضوع موسسات مالی و اعتباری بدون مجوز از سوی بانک مرکزی از دیگر عناوین سخنان آیت الله دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک بود.

به گزارش رسا، نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود./842/پ۲۰۱/ب۲

ارسال نظرات