۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۵۴۸۵۸۴
با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی؛

مراسم بزرگداشت قشر بسیج رسانه در ارومیه برگزار می شود

رییس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی گفت: مراسم بزرگداشت روز قشر بسیج رسانه در آذربایجان غربی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسؤولان و اصحاب رسانه در ارومیه برگزار می شود.
رییس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی

یوسف حق دوست رییس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به 21 دی ماه سالروز شهادت شهید رهبر که روز قشر بسیج رسانه نامگذاری شده است، اظهار کرد: مراسمی به مناسبت بزرگداشت این روز و همچنین تجلیل از تلاش اصحاب رسانه بسیجی استان به ویژه در کنگره بزرگداشت 12000 شهید برگزار می شود.

وی افزود: مراسم بزرگداشت روز قشر بسیج رسانه با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، فرمانده سپاه شهدای استان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین روابط عمومی های دستگاه های اجرایی و اصحاب رسانه استان در کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار می شود.

رییس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در این مراسم تلاش می شود اولویت های رسانه ای استان از سوی فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی برای اهالی رسانه ترسیم شود، همانطور که رسانه های دشمن در راستای اهداف و سیاست های سران کشورهایشان عمل می کنند.

وی بر هم نوایی و اتحاد رسانه های استان تأکید کرد و گفت: اصحاب رسانه استان باید براساس استراتژی نظام عمل کرده و طبق خط مشی رسانه ای خود آن را بازخوانی و اطلاع رسانی کنند.

حق دوست، کم رنگ شدن اخلاق رسانه ای را از دغدغه های مهم اعلام و اظهار کرد: هدف از بعثت نبی مکرم اسلام توسعه مکارم اخلاقی است بنابراین رسانه های اسلامی و انقلابی باید متخلص به اخلاق رسانه ای باشند.

وی با اشاره به سخنرانی امام جمعه ارومیه در باب اخلاق رسانه ای در مراسم بزرگداشت روز قشر بسیج رسانه، خاطرنشان کرد: معتقدم امام جمعه ای خطیب، دانا و حکیم، وجود ظرفیت رسانه ای انقلابی، پا در رکاب و توانمند و فرماندهی اهل رسانه، سه ضلع قدرتی است که سبب تقویت برد جبهه رسانه های انقلابی و ترسیم افق های جدید برای عملیات های رسانه ای اثربخش می شود.

حق دوست در پایان به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: دشمن در فتنه اخیر نشان داد که در ترغیب ایادی خود برای ضربه به نظام بسیار جدی است که خوشختانه عملکرد مناسب و موفق رسانه ها و بصیرت ملت باعث خنثی شدن این فتنه شد./936/ت303/ب1

 

ارسال نظرات