۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۵۵۲۴۷۶
رییس ستاد دهه فجر در آذربایجان غربی:

اجرای بیش از ۳ هزار برنامه به مناسبت دهه فجر

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: دشمنان باید بدانند قرآن، شعائر الهی و اسلامی نه تنها در شرایط کنونی بلکه در طول تاریخ بشری تغییر نیافتنی است.
دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، محسن شکرنیا امروز در مصلای ارومیه با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه فجر و تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ستاد دهه فجر آذربایجان غربی با برگزاری ۸۷ جلسه با کمیته های تخصصی نزدیک به دو هزار عنوان برنامه را که شامل بیش از سه هزار برنامه می شود، برای اجرا در ایام الله دهه فجر تدارک دیده است.

شکرنیا با اشاره به برنامه های ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود امام خمینی (ره)، رهبر کبیر انقلاب اسلامی به ایران، افزود: پنج شنبه، ۱۲ بهمن که ر‌وز تجدید با آرمان‌های امام و رهبری است، روز امام خمینی، ولایت‌فقیه و رهبری نامگذاری شده است.

رییس ستاد دهه فجر در آذربایجان غربی ادامه داد: مراسمی به مناسبت سالروز ورود امام راحل ساعت ۹ صبح ۱۲ بهمن با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان در مصلای ارومیه برگزار می شود و همزمان نیز د زنگ انقلاب در تمام مدارس استان نواخته می‌شود.

شکرنیا با اشاره به اجرای ۱۴ برنامه همزمان با ۱۲ بهمن، تصریح کرد: ویزیت رایگان بیمارستان‌های نیروهای مسلح، افتتاح پروژ‌ه‌های عمرانی در استان، افتتاح پروژ‌ه‌های خدماتی و محرومیت‌زدایی، برپایی نمایشگاه‌های عکس و نشست‌های سیاسی و تبیینی گفتمان امام همینی(ره) در دانشگا‌ه‌ها از دیگر جمله این برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه دشمنان بعد از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب درصدد تغییر دادن شعارهای زمان انقلاب هستند، تاکید کرد: دشمنان باید بدانند قرآن، شعارهای الهی و اسلامی نه تنها در شرایط کنونی بلکه در طول تاریخ بشری تغییر نیافتنی است.

شکرنیا با بیان اینکه مردم ایران راه خود را شناخته‌اند، اظهار داشت: این راه راه بندگی، الهی و دینی است و آنان که شعار ضد ولایت‌فقیه و دین سر می دهند،  همان‌هایی هستند که در سال ۵۷ بیش از ۹۸ درصد مردم ایران علیه آنها رای دادند.

وی با بیان اینکه تغییردهندگان شعارهای مردم ایران نمی توانند در برابر فرهنگ عاشورایی و دینی انقلاب اسلامی بایستند، تصریح کرد: مردم ایران در برابر گستاخی های دشمنان و در سایه پرچم اسلام، انقلاب و رهبری شعار ما می‌توانیم را عملی کرده و امروزه در تکنولوژی، نظامی، امنیت و... در رتبه‌های بالای دنیا قرار دارند.

شکرنیا با تاکید بر اینکه پیروزی‌های انقلاب اسلامی تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه خواهد ابراز امیدواری کرد: برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی زمینه ساز عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری برای پیشرفت و گسترش انقلاب در جهان باشد./۹۳۶/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات