۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۵۵۳۰۵۹
مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان:

پذیرش در حوزه علمیه خواهران لرستان آغاز شد

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به آغاز پذیرش در حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور گفت: لرستان نیز همزمان با دیگر حوزه های علمیه کشور ۴۵۵ طلبه جدیدالورود جذب خواهد کرد.
حجت الاسلام موسوی. لرستان

حجت الاسلام سیدعلی موسوی، مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: از اول بهمن ماه فراخوان پذیرش در حوزه علمبه خواهران اعلام شده است.

وی با اشاره به شرایط سنی و تحصیلی برای ورود به حوزه علمیه خواهران افزود: علاقه مندان به ورود در حوزه با مراجعه به سایت حوزه و یا حضور در مدارس علمیه می توانند از این شرایط مطلع و نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان با بیان اینکه پذیرش در حوزه بر اساس ظرفیت مدارس اعلام می شود، خاطرنشان کرد: برای سال تحصیلی آینده این ظرفیت در استان 455 نفر اعلام شد.

وی با اشاره به تحصیل طلاب در سطح دو و سه حوزه خاطرنشان کرد: هم اکنون 12 مدرسه علمیه خواهران در استان فعال است که از این تعداد سه مدرسه در سطح سه و مابقی در سطح دو فعالیت دارند.

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: از ظرفیت اعلام شده برای پذیرش سال جدید 400 طلبه در سطح دو پذیرش خواهد شد و 55 نفر نیز در سطح سه پذیرش می شود.

وی در ادامه یادآور شد: با توجه به میزان شرکت کنندکان و قبولی آنان در آزمون ورودی و مصاحبه، امکان افزایش یافتن آمار پذیرش نیز وجود دارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان بیان کرد: از علاقه مندان ورود به حوزه تقاضا می شود مراحل نام نویسی را در روزهای ابتدایی انجام داده که در روزهای پایانی مشکلی برای آنان رخ ندهد./۹۴۵۱//۲۰۳/خ

ارسال نظرات