۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۵۵۳۵۶۳
سردار سلامی:

اندیشه های رهبری باطل السحر توطئه های دشمنان است

جانشین فرمانده سپاه گفت: اندیشه های رهبری باطل السحر توطئه هایی است که دشمنان می اندیشند، رهبری نگرشی ژرف و عمیق به دنیای تخیل و تصور دشمنان دارند و عمق تفکر، نیت و اندیشه های سوءآنها را می شناسند.
سردار سلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، سردار حسین سلامی ظهر امروز در آیین تکریم ومعارفه فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با گرامیداشت 39 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه فجر نقطه آغازی بر تشکیل تمدن نوین اسلامی است چراکه با با پیروزی انقلاب در دهه فجر چهره ایران و اسلام در جهان تغییر کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه مورخان واقعیت های تلخ دوران قبل از انقلاب را کمتر بروز می دهند، فقر، گرسنگی و عقب ماندگی حاصل استعمارگری های روباه سیاه(انگلیس) بود اما انقلاب اسلامی استقلال، آزادی، کرامت، پیشرفت، امنیت و عزت را برای ملتن به ارمغان آورد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران چپاول ثروت های ملی را نماد دوران قبل از انقلاب دانست و تصریح کرد: ملت ایران قبل از انقلاب اگر در فشار بود استقلال نداشت و تحقیر می شد، امروز سختی می کشد اما عزیز و مقتدر و درحال پیشرفت است و قدرتی را شکل داده است که خود تصمیم می گیرد.

وی با اشاره به پیشرفت های علمی و فناوری ایران اسلامی در ۳۹ سال گذشته، خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی با بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان در علم و فناوری در حال رقابت هستیم و در برخی زمینه ها حتی پیشی گرفته ایم.

سردار سلامی، تولید نیازمندی های دفاعی، ساخت پرنده های با سرنشین و بدون سرنشین که در محاصره علمی آمریکاست، برخورداری از مدرن ترین فناوری در رادارها، پدافندها، موشک های بالستیک و تولید گلوله های توپی نقطه زن به عنوان دومین کشور جهان، قرار گرفتن در ردیف شش کشور جهان به جهت تولید ماهواره، هسته ای، موتورهای توربین و همچنین  تولید ۹۸ درصد داروهای مورد نیاز کشور و ساخت مراکز بزرگ علمی و تحقیقاتی از جمله دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است که بدون کمک هیچ کشوری و در کنار مبارزه به دست آمده است.

وی با بیان اینکه دستاوردهای نظام نتیجه ایستادگی ملت ایران است، افزود: دشمن تلاش می کند دستاوردهای نظام در سایه عملیات روانی خود به فراموش سپرده شود اما واقعیت را نمی توان نادیده گرفت.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران به تلاش های دشمن در عرصه سیاسی و برای تسلط بر سرنوشت کشور اشاره کرد و گفت: دشمنان از شکل گیری قدرتی به نام اسلام که ابهت شان را بشکند عصبانی اند و نمی خواهند حیات مستقل، نیرومند، مقتدر و الگوشده باشیم و ۳۹ سال تاریخ نبرد با نظام اسلامی ایران برای مقابله با این موضوع است.

سردار سلامی تصریح کرد: توطئه های تجزیه طلبانه در کشور سناریوی خطرناک جهانی برای شکستن شکوه مقاومت مردم ایران بود که با همراهی ملت و راهبری امام راحل باعث شکست شد.

وی گفت: تحریم و فتنه های داخلی، عملیات روانی سنگین و جنگ های نیابتی توطئه های غیر قابل انقطاع است که البته دشمن جزو شکست، تجربه ای نکرده است.

سردار سلامی ابراز کرد: ایران نه تنها به لنگرگاه ثبات و سفینه امن تبدیل شده است بلکه یکپارچگی و ثبات حکومت عراق، حفظ کشور سوریه آزادی عمل فلسطینیان و احیای هویت و نجات لبنان از اشغال صهیونیست ها، ثبات و ایستادگی یمن و شکوه بحرین به قائمه انقلاب اسلامی متکی است.

وی تصریح کرد: ملت ایران آگاهند و فتنه های اخیر تصویر حقیقی ملت را که روحیه ایمان و ازادی به انقلاب بود را به خوبی نشان داد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی هنرمندانه ترین، زیباترین و جذاب خرین شکل هدایت امت را در فرازهای تاریخ به نمایش گذاشته اند، خاطرنشان کرد: اندیشه های رهبری باطل السحر توطئه هایی است که دشمنان می اندیشند، رهبری نگرشی ژرف و عمیق به دنیای تخیل و تصور دشمنان دارند و عمق تفکر، نیت و اندیشه های سوء آنها را می شناسند.

وی تأکید کرد: جهان بینی رهبران انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری به قدرت توحیدی است و هیچ قدرتی را جز قدرت متکی به الهی را به رسمیت نمی شناسد و این سفارش قرآن و سنت الهی است که حق استمرار می یابد و باطل نابود می شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ایران اسلامی امن ترین کشور در آسیای ناامن است، گفت: تا زمانی که ملت آگاهند و از رهبری تبعیت می کنند هرگز آسیبی نمی بینند و این قاعده را امام به خوبی بیان کرده اند:«پشتیبان ولی فقیه باشید تا آسیبی به مملکت نرسد.»

سردار سلامی در ادامه تصریح کرد: دشمنان مایوس و گرفتار بی عملی هستند و راهی برای پیشبرد نیاتشان پیدا نمی کنند درحالی که مسیر فتح قله ها برای ایران باز است و ایران هر روز یک موفقیت در داخل یا درخشش در خارج را شاهد است.

وی با اشاره به ناکامی دشمن در برجام و  موشکی گفت: بدون نگرانی و اطمینان پیش می رویم و مطمئنیم سقوط آمریکا، آل سعود، انگلیس و متحدان آنها را خواهیم دید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران به مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود: این مشکلات در کشورهای دیگر به مراتب بیشتر است اما برای جامعه اسلامی همین مقدار هم زیاد است چراکه آرمان نظام اسلامی این است که هیچ کس در فقر و محرومیت نباشد بنابراین با فقر و محرومیت هم می جنگیم، همه مسؤولان استان کمک کنند گرد و غبار محرومیت بر صورت بخشی از مردم جامعه است رفع شود.

وی در پایان با بیان اینکه هدف ما اعتلای حیات و معیشت مردم است، اظهار کرد: اگر هیچ اعتراضی صورت نگیرد و هیچ دشمنی هم جو سازی نکند و همه چیز آرام باشد، ما در رفع فقر و محرومیت مصمم هستیم./936/پ203/ب1

ارسال نظرات