۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۵۵۴۳۵۷
نایب رییس شورای مرکزی حزب مؤتلفه:

مسؤولان پاک و متدین باشند حقوق‌های نجومی مطرح نمی‌شود

بادامچیان با بیان این‌که مسؤولان پاک و متدین باشند دیگر حقوق‌های نجومی مطرح نمی‌شود، گفت: وقتی افرادی را انتخاب کنیم که در زیرمجموعه آنها اختلاس و فساد نیست بلکه کارآمدی است، دیگر هیچ مشکلی پیش نمی‌آید.
بادامچیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اسدالله بادامچیان نایب رییس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران با تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بر انتخاب مسؤولان ارزشمند و قوی که در طول ۳۹ سال پس از پیروزی انقلاب، متدین و پاک زیسته‌اند، تأکید کرد.

وی که درباره انقلاب اسلامی و آینده آن سخن می‌گفت، با بیان این‌که بسیاری از افراد در آغاز انقلاب مأیوس شدند و بسیاری هم می‌گفتند مسأله شما مشت بر سرنیزه کوبیدن است، اظهار داشت: وقتی در دوم بهمن سال ۱۳۴۱ تظاهرات را به رهبری امام راحل شروع کردیم، تظاهرات در روز ششم متوقف شد تا علت اندک بودن تظاهرکنندگان مشخص شود.

نایب رییس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی افزود: آن زمان شاه با هدف مأیوس کردن ما پیامی فرستاد، اما امام ‌گفتند که شاه تصور کرده است ما را در جایی قرار داده که نه راه پس داشته باشیم و نه راه پیش اما ما به حول و قوه الهی او را در جایگاهی قرار خواهیم داد که نه راه پس داشته باشد نه راه پیش و این قدرت امام سبب شد ما به مجاهدت و مبارزه ادامه دهیم.

وی با بیان این که در این فراز و نشیب انقلاب، مصائب زیاد دیده‌ایم، گفت: امام در اردیبهشت‌ماه سال ۴۲ به ما فرمودند که انقلاب ما سه مرحله دارد، اول ایران را اسلامی کنیم و برای این‌که ایران اسلامی شود بیست سال طول می‌کشد و شما در این بیست سال باید زحمت بکشید، رنج ببرید، شهید دهید و تبعید و شکنجه شوید تا انقلاب به ثمر بنشیند.

بادامچیان ادامه داد: امام راحل فرمودند مرحله دوم این است که کشورهای اسلامی، اسلامی شوند و مرحله سوم این‌که جهان با اسلام آشنا شود و آنگاه به محضر امام زمان‌(عج) عرض کنیم که جهان آماده ظهور است.

وی اظهار داشت: مرحله اسلامی شدن ایران ۱۶ سال طول کشید، آن‌گاه امام راحل فرمودند که بازسازی این خرابی‌ها سی سال طول می‌کشد در حالی که هنوز جنگ شروع نشده بود.

نایب رییس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان این‌که بعد از تأسیس نظام جمهوری اسلامی ایران، مانند اوایل انقلاب خیلی‌ها گفتند این نظام دو ماه و یا چند سال بیشتر نمی‌ماند اما امروز در آستانه چهل سالگی انقلاب هستیم، خاطرنشان کرد: در این راهی که آمده‌ایم در کنار پیروزی‌های فراوان مشکلات فراوان هم داشته‌ایم.

وی گفت: اگر دماغ تمام مستکبران عالم را هم به خاک بمالیم، یا آنها توطئه کنند و پیروزی‌های موقت به دست آورند، اما سعه و گسترش انقلاب اسلامی برای ما است و باید بدانیم وقتی در راه خدا قدم می‌گذاریم هم شکست داریم و هم پیروزی، بر پیروزی‌ها، خدا را شکر ‌کنیم و از شکست‌ها هم مأیوس نشویم.

این مبارز باسابقه انقلابی افزود: وقتی می‌خواهیم برای خدا حرکت کنیم، مشکلات بسیاری به وجود خواهد آمد و همه دشمنان سر راه ما مشکلاتی ایجاد می‌کنند که وظیفه داریم بدانیم با چه چیزی روبه‌رو هستیم.

بادامچیان ابراز کرد: آمریکا که می‌خواست اسلام را در ایران براندازد وقتی متوجه می‌شود که در سال ۵۷ نظام اسلامی ولایی بر سرکار آمده است توطئه‌هایش را چند برابر می‌کند و وقتی می‌فهمد که بعد از هشت سال جنگ تحمیلی ملت ایران از نظر علمی و دانش‌های جهانی، دفاعی و نظامی به این اقتدار رسیده است، دیگر می‌ترسد به ایران حمله کند.

وی با بیان این‌که اگر آمریکا به ایران حمله کند آنچنان دماغش به خاک مالیده می‌شود که دیگر از او اثری باقی نخواهد ماند، تصریح کرد: امروز اسلام در دنیای استکبار پیش می‌رود و حتی در آمریکای مستکبر بر مبنای آمار خودشان، تعداد گروندگان به اسلام بیشتر است و می‌بینند که پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان آمریکا و اروپا این است که بیدار شوند.

نایب رییس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به سخنرانی هفته گذشته رییس جمهور آمریکا، این سخنان را ناشی از عصبانیت بسیار زیاد وی قلمداد کرد و گفت: امروز آمریکا دچار بدترین بحران‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است.

وی با تأکید بر این‌که نیمه راه را آمده‌ایم و نیمه دیگر راه را باید با قدرت به پیش ببریم، گفت: به عنوان کسی که تجربه ۵۵ سال انقلاب را دارد بگویم که باید همت‌هایمان را متعالی کنیم و کمرهایمان را محکم ببندیم و مستقیم در خدمت ولایت باشیم.

بادامچیان با بیان این‌که راه گریز از مشکلات این است که خودمان کمر همت ببندیم و مشکلاتمان را حل کنیم، خاطرنشان کرد: در ایران اسلامی نیروهای ارزشمند و قوی فراوان داریم که در طول این ۳۹ سال، متدین و پاک بوده‌اند، بنابراین به کسانی که خلاف کرد‌ه‌اند توجه نکنیم و نیروهای ارزشمند را انتخاب کنیم.

وی با بیان این‌که وقتی مسؤولان پاک و متدین باشند دیگر حقوق‌های نجومی مطرح نمی‌شود، گفت: این بازرگان بود که حقوقش را آن موقع به بیست هزار تومان افزایش داد و وقتی شهید رجایی آمد گفت این حقوق‌ها چه معنایی دارد و وقتی ما این افراد را انتخاب کنیم که در زیرمجموعه آنها اختلاس و فساد نیست بلکه کارآمدی است هیچ مشکلی پیش نمی‌آید./920/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات