۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۵
کد خبر: ۵۵۴۶۱۵
عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت:

اهل سنت در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری حماسی می‌آفرینند

عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت گفت: اهل سنت در کنار همه هم‌میهنان خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری حماسی می‌آفرینند.
 اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ خلیل افرا در گفت‌وگو با خبرنگار، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن سال 1357 و با حضور همه ایرانیان به ثمر نشست و اهل سنت نیز برای پیروزی انقلاب و حفظ آن تلاش و کوشش کردند.

وی افزود: این انقلاب متعلق به همه ایرانیانی است که در این مرز و بوم نفس می‌کشند و اهل سنت ایران نیز این انقلاب را مال خود دانسته و برای سرافرازی آن جان‌نثاری می‌کنند.

عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت تصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن به عنوان یک روز حماسی در تاریخ 39 ساله انقلاب اسلامی ثبت شده و فردا اهل سنت در کنار همه هم‌میهنان خود در مراسم راهپیمایی 22 بهمن حضور حماسی می‌آفرینند.

وی یادآور شد: شرکت اهل سنت در کنار شیعیان که هر دو نماد وحدت اسلام در ایران هستند در راهپیمایی روز 22 بهمن، به جهانیان ثابت می‌کند که اهل تسنن در ایران اسلامی در همه حالت گوش به فرمان رهبری برای دفاع از این انقلاب، آرمان‌های آن و کشور است.

افرا یادآور شد: شرکت اهل سنت در راهپیمایی 22 بهمن برای اعلام انزجار از سیاست‌های مداخله‌جویانه آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی در منطقه و توطئه‌های آنها علیه کشورمان است./۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: فارس

ارسال نظرات