۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۵۶۱۶۰۶
با حضور امام جمعه اهواز؛

مراسم بزرگداشت روز ارتش در اهواز برگزار شد

مراسم بزرگداشت روز ارتش در اهواز با رژه نیروهای مسلح و با حضور آیت الله موسوی جزایری در اهواز برگزار شد.
ارتش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم بزرگداشت روز ارتش و رژه نیروهای مسلح استان خوزستان، صبح امروز در بلوار قدس اهواز برگزار شد.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در خوزستان، فرمانده قرارگاه جنوب غرب ارتش، استاندار خوزستان، فرمانده کل سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان و فرمانده نیروی انتظامی استان حضور پیدا کردند.

در این مراسم آیت ‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، با ابراز خوشحالی از حضور در میان ارتشیان خاطرنشان کرد: این حضور در راستای تشکر و قدردانی از جانفشانی نیروهای ارتشی است؛ به ویژه آنانی که در جنوب غرب کشور مرزبان هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه عربستان سعودی مایه سرافکندگی اسلام و دشمن ملت ایران است، گفت: آل سعود با نام اسلام جنایت هایی را انجام می دهد که ننگی برای جامعه اسلامی حساب می شود.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در رأس جبهه مقاومت قرار دارد، خاطرنشان کرد: وجود مدافعان جوان مؤمن و غیرتمند در چنین جبهه ای اجازه تجاوز به دشمنان را نمی دهد.

آیت الله موسوی جزایری به حمله اشرار به نیروهای مرزبانی در مرز جاوه اشاره کرد و گفت: دشمن با رشادت فرزندان ما به خواسته خود نرسید و خون شهدا مانعی در برابر توطئه های دشمنان است.

همچنین علی ظریفی یگانه، فرمانده، قرارگاه جنوب غرب ارتش کشور با بیان اینکه ارتش پس از پیروزی انقلاب هویت واقعی خود را به‌ دست آورد، عنوان کرد: همزمان با مبارزات مردمی به رهبری امام راحل، معادلات استکبار با اتحاد و پیوستن ارتش به مردم، به‌هم ریخت.

امیر ظریفی افزود: ارتش در سال ‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در رویارویی با گروه های معاند و ایادی منافقین موفق به شکست شان شد.

وی با بیان اینکه ارتش همدوش سپاه پاسداران در صفی واحد و با هدفی یکسان از نظام جمهوری اسلامی ایران پاسداری می کند، خاطرنشان کرد: هدف اصلی دشمنان رسیدن به خاک ایران است اما با اقتدار نیروهای مسلح، توانایی رسیدن به خاک کشورمان را نخواهند داشت./9456/پ203/ب1

ارسال نظرات