۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۵۶۴۶۵۴
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد خبر داد؛

اعزام ۲۵۰ مبلغ در آستانه ماه مبارک رمضان

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: ۲۵۰ مبلغ بومی و غیر بومی به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به مناطق شهری و روستایی این شهرستان اعزام می شود.
اعزام مبلغ

حجت الاسلام صادق جعفر پور، رییس تبلیغات اسلامی بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان مبلغان به مناطق شهری و روستایی شهرستان بروجرد اعزام می شوند.

وی با اشاره به بهره گیری از ظرفیت مبلغان غیر بومی در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: در این ایام مبلغان بومی و غیر بومی در مکان های تبلیغی فعالیت دارند.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ عنوان کرد: مبلغان پس از شرکت در این همایش به مناطق تبلیغی اعزام می شوند.

وی برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ را فرصتی برای آشنایی مبلغان با شیوه های نوین تبلیغی و پرداختن به مسائل روز جامعه دانست و گفت: در این جلسه توجیهی مبلغان بایسته های تبلیغی را فرا می گیرند.

حجت الاسلام جعفرپور در ادامه با اشاره به اعزام 250 مبلغ در شهرستان بروجرد یادآور شد: از این تعداد مبلغ خواهر و برادر 100 نفر از مبلغان غیر بومی و اعزامی از استان قم هستند.

وی در ادامه اقامه نماز جماعت، سخنرانی، بیان احکام شرعی، پاسخ به شبهات دینی و برگزاری مسابقات دینی فرهنگی را از جمله فعالیت تبلیغی مبلغان اعزامی خواند.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد حضور مبلغان در جمع مردم را امری مهم برای تحکیم بخشی به باورهای دینی جوانان و تقویت ارزش های دینی در جامعه عنوان کرد و گفت: حضور مبلغان در مناطق تبلیغی و بصیرت بخشی موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود./۹۴۵۱/ت303/ب1

ارسال نظرات