۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۵۶۴۷۸۱
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

اعزام بیش از یک هزار و ۶۰۰ مبلغ به استان لرستان

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان بیش از یک هزار و ۶۰۰ مبلغ به استان اعزام و فعالیت تبلیغی خواهند داشت.
حجت الاسلام غلامی لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز، در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مبلغان به مناطق تبلیغی سراسر استان اعزام می شوند.

وی به ظرفیت مبلغان بومی استان اشاره و عنوان کرد: در این ماه مبارک افزون بر فعالیت مبلغان بومی از ظرفیت مبلغان غیربومی نیز بهره مند خواهیم شد.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به اینکه مبلغان اعزامی در مرکز شهرستان، روستاها و مناطق عشایری فعالیت می کنند، یادآور شد: بیش از یک هزار و 600 مبلغ به سراسر استان لرستان اعزام می شود.

وی عنوان داشت: امسال برای نخستین بار مبلغان به مناطق عشایر نشین استان اعزام خواهند شد و در این راستا 50 مبلغ در این مناطق تا پایان ماه مبارک رمضان فعالیت تبلیغی دارند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان برگزاری برنامه تفسیر قرآن را از جمله برنامه های مهم در ماه مبارک رمضان خواند و گفت: در این ایام بیش از 25 برنامه تفسیر توسط ائمه جمعه استان برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم جزء خوانی روزانه قرآن، محافل‌ انس با قرآن و آموزش‌های مختلف قرآنی و مسابقات فرهنگی از دیگر برنامه های قرآنی در ماه مبارک رمضان است که در سراسر استان برگزار می شود.

حجت الاسلام غلامی از حضور دو مفسر ویژه قرآنی در شهر خرم آباد خبر داد و عنوان داشت: این مفسران قرآن از مرکز تخصصی تفسیر به استان اعزام می‌شوند و در شهر خرم آباد و بروجرد فعالیت خواهند داشت.

وی هدف از برگزاری برنامه های قرآنی در ماه مبارک رمضان را تقویت بنیه دینی، اعتقادی جوانان و نوجوانان و ترویج فرهنگ و ارزش‌های دینی در جامعه به ویژه بین این نسل عنوان کرد.

حجت الاسلام غلامی در ادامه با اشاره به اثرگذاری فعالیت تبلیغی مبلغان اعزامی در راستای تبیین ارزش ها و تحکیم باورهای دینی خاطرنشان کرد: افرهنگ سازی در زمینه حمایت از کالای ایرانی از جمله برنامه های تبلیغی روحانیان است.

وی بیان کرد: تفسیر قرآن هر شب در مسجد بعثت خرم‌آباد و توسط حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار می‌شود./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات